- „ZF“ ir „Goodyear“ bendradarbiaus pristatydami integruotą automobilių parko bei padangų valdymo sprendimą ir aptarnaudami mišrius bei įvairių prekių ženklų transporto parkus ir priekabų gamintojus.
- Bendradarbiavimas įgalins Europos automobilių parkus ir priekabų gamintojus laikytis būsimo ES bendrosios saugos reglamento.
- Remiant ekologiškesnį judumą ir automobilių parko optimizavimą, pažangūs partnerių skaitmeninio jungiamumo sprendimai padės automobilių parkams pagerinti bendrą transporto priemonių naudojimą, taip pat sumažinti kuro suvartojimą bei išmetamų teršalų kiekį.
Frydrichshafenas, Vokietija. Šiandien „ZF“ paskelbė, kad sudarė ilgalaikę sutartį su „Goodyear“ ir apjungė pažangius „ZF“ „Transics“ prekės ženklo automobilių parko valdymo sprendimus bei itin efektyvius „Goodyear“ padangų linijos ir mobilumo sprendimus. Iš pradžių „ZF“ ir „Goodyear“ Europos krovininio transporto parkams pasiūlys kompleksinį automobilių parko bei padangų valdymo programų rinkinį, kuris padės aptarnauti mišrius ir įvairių prekių ženklų automobilių parkus. Naudodamiesi sąveikiu ir lanksčiu sprendimu, paremtu viena TX-TRAILERPULSETM telematikos -įranga, automobilių parkai galės naudotis abiejų bendrovių teikiamomis paslaugomis bei aptarnavimu, įskaitant „Goodyear“ padangų duomenų gavimą ir visišką prieigą prie „ZF“ „Transics“ automobilių parko valdymo sprendimų, TX-TRAILERFITTM bei TX-CONNECTTM.
„„ZF“ ir „Goodyear“ bendradarbiavimas išnaudoja dviejų pramonės lyderių patirtį bei plačias galimybes ir remiasi bendru įsitikinimu, kad Europos transporto parkams bei priekabų gamintojams būtina pasiūlyti vieno langelio privalumus automobilių parkų valdymo sprendimams“, – teigė verslo lyderis ir „ZF“ Krovininių transporto priemonių valdymo sistemų „EMEA“ skaitmeninio klientų aptarnavimo skyriaus atstovas Peter Bal. „Mūsų galimybė pasiūlyti kompleksinį sprendimą su mažesnėmis investicijomis į techninę įrangą reiškia, kad Europos krovininio transporto parkai galės pasinaudoti supaprastintais procesais, siekdami didesnio efektyvumo, saugumo ir geresnės krovinių apsaugos. Sistema taip pat padės automobilių parkams laikytis būsimo ES bendrosios saugos reglamento (GSR5), pagal kurį reikalaujama, kad sunkiasvoriuose automobiliuose nuo 2022 m. liepos mėn. būtų palaipsniui įrengta slėgio padangose stebėjimo sistema.“
„Kartu su „ZF“ įgyvendinsime esminius pokyčius, kad transporto, logistikos, automobilių parkų operatorių ir gamintojų rezultatai būtų dar geresni“, – pridūrė „Goodyear“ „Commercial Europe“ viceprezidentas Grégory Boucharlat. „Stipriai išsiskirdami savo sąveikiais ir proaktyviais padangų bei transporto priemonių valdymo sprendimais, taip pat išmaniosiomis paslaugomis technologijų srityje, mes ir toliau teikiame naujausią, perspektyvų bei personalizuotą aptarnavimą savo klientams visoje Europoje.“
Siekdami įgyvendinti automobilių parkams pritaikytą kompleksinį transporto priemonių parko bei padangų valdymo sprendimą, „ZF“ ir „Goodyear“ naudos tikralaikius duomenis, gautus iš visų modelių priekabų elektroninių stabdymo sistemų (T-EBS) ir padangų slėgio daviklių. Tai užtikrins automobilių parko operatoriams ir vairuotojams platų su darbu susijusių įžvalgų ir išmaniųjų funkcijų spektrą. Visa tai skirta optimizuoti transporto priemonių parko naudojimą, taip pat padėti išvengti eismo įvykių ir sumažinti nenumatytą transporto priemonių prastovos trukmę. Atsižvelgiant į rinkos paklausą atviresniems ir sklandžiai integruojamiems automobilių parko valdymo sprendimams (FMS), šiuo bendradarbiavimu automobilių parkams bus užtikrinta bendra nauda, kurią suteikia tiek automobilių parko valdymo paslaugos, tiek itin efektyvi „Goodyear“ krovininių transporto priemonių padangų linija.
Sutelkiant dėmesį į transporto priemonių saugumą, sąveikus sprendimas padės automobilių parkams ir priekabų gamintojams laikytis ES bendrosios saugos reglamento įpareigotų pažangių saugos funkcijų, kurios įsigalioja nuo 2022 m. liepos mėn. Pateikiant pažangias padangų ir priekabų eksploatacijos įžvalgas, taip pat užtikrinant išplėstinę vairuotojų saugos stebėseną, bendradarbiavimo metu taip pat bus siekiama ženkliai sumažinti eismo įvykių keliuose skaičių, kuris siekia apie 200 000 eismo įvykių ES keliuose kasmet.
Skatinant ekologiškesnį judumą, išsamūs, tikralaikiai duomenys, gauti iš priekabos borto kompiuterio sistemų ir padangų, leis automobilių parkams optimizuoti transporto priemonių naudojimą, sumažinti kuro suvartojimą bei išmetamų teršalų kiekį. Partnerių skaičiavimais, bendradarbiaujant būtų galima sumažinti išmetamų teršalų kiekį iki 2 tonų CO2 vienai prijungtai priekabai.
Be to, kad klientai savo tiekėju galės laisvai pasirinkti bet kurią įmonę, modulinio ir išplėstinio bendro judumo pasiūlymas reiškia, kad jie galės rinktis tik norimas technines galimybes ir jas papildyti vėliau, jei prireiktų papildomų paslaugų. Supaprastinus automobilių parkų operacijų kontrolės sistemų įgyvendinimą, bus užtikrintas išsamių, susistemintų duomenų rinkinys be sudėtingo įvairių tiekėjų sistemų valdymo, taip pat ženkliai sutrumpinant diegimo laiką. Skatindami šį platų paslaugų spektrą, „ZF“ ir „Goodyear“ automobilių parkams galės pasiūlyti stiprią visos Europos paramą.
Komentarai