2012 m. Jaguar XF savininkas su galingu dyzeliniu varikliu 3.0 skundžiasi, kad jo transporto priemonė išmeta per daug dūmų. „Autodata“ specialistai padeda išsiaiškinti problemą.
Mūsų dirbtuvėse yra 2012 m. Jaguar XF su 3.0 dyzeliniu varikliu, o jo savininkas skundžiasi, kad važiuojant išmetimo sistemos išskiria jis per daug dūmų. Manome, kad turbokompresorius yra pažeistas, tačiau nenorime jo pakeisti, nes jis brangus. Ar kada nors susidūrėte su tokiu gedimu?
Atsakymas: Remiantis aprašytais simptomais, mums atrodo, kad gedimas yra susijęs su pažeistu antrojo (antrinio) turbokompresoriaus (biturbo variklio) vidiniu sandarinimo žiedu. Šis gedimas aptinkamas keliuose Jaguar modeliuose su 3,0. dyzeliniais varikliais. Sumontuokite naują antrinį turbokompresorių. Išvalykite aliejaus nuosėdas iš turbokompresoriaus žarnų. Sumontuokite naują turbokompresoriaus radiatoriaus apėjimo žarną, kurią rasite Jaguar dalių skyriuje (1.1 pav.). Važiuokite transporto priemone mažiausiai 50 km/val. greičiu ne ilgiau kaip 20 minučių, kad išdegtų aliejaus likučiai. Kelis kartus pagreitinkite iki 1500-3500 aps./min.
Komentarai