SKF pristatė naujus paskirstymo diržų įtempiklius remonto rinkiniuose. Taikomi pakeitimai atitinka automobilių gamintojų nustatytus techninius reikalavimus.
Nuorodoje VKM 22385 (iš produkcijos kodo 242N) anksčiau siūlomas paskirstymo diržo įtempiklio metalinis velenėlis buvo pakeistas plastikine konstrukcija. Tie patys matmenys, apdailos kokybė atitinka originalą ir surinkimo būdą. Komplektas skirtas pasirinktiems „Fiat Ducato“ (OE nr. 474084699461357), „Peugeot Boxer“ ir „Jumper“ (0818.32), „Opel Movano“ (44 03 144 9111144) bei „Renault Master I/II“, „Mascott“ ir „Traffic“ (77 01 040 204).
Ta pati įtempiklio velenėlio paskirstymo diržo konstrukcija yra remonto rinkiniuose SKF VKMA 02381, 02382, 02383, 02384, 02835, 02386, 02983, 02984 ir 02986.
Iš partijos, pažymėtos 256N kodu padarytas iš plastmasės įtempiklio velenėlis yra taip pat SKF VKM 22380 nuorodoje. Šis elementas tinka tiems patiems modeliams, todėl visada atkreipkite dėmesį į išardytos dalie OE numerį – „Fiat“ (474084799461358), „Peugeot“ (0830.32), „Opel“ (44 21 906 95508239) ir „Renault“ (50 01 001 272). Šis velenėlis taip pat yra prieinamas SKF paskirstymo remonto rinkiniuose VKMA 02381, 02383 ir 02983.
Pakeista įtempiklio konstrukcija ir „Volkswagen“ grupės atrinktuose modeliuose. Nuoroda SKF VKM 11269 (galima rasti paskirstymo diržo remonto rinkiniuose VKMA 01148 bei paskirstymo diržo remonto rinkiniuose su vandens siurbliu VKMC 01148-2) atitinka original, OE numeriai 03L 109 243 B ir 03L 109 243 F bei SKF VKM 11263 (VKMA 01263, VKMC 01263-1 ir VKMC 01263-2) OE numerius 03L 109 243 E. Sumontuoti modeliuose: „Audi A1“, „A3“ ir „Q3“, „Seat Ibiza“ ir „Leon“, „Škoda Fabia“ ir „Octavia“ bei „Volkswagen Golf“ ir „Polo“ dyzeliniais 1.6 ir 2.0 litro varikliais.
Montavimo instrukcija
Dėl šių pozicijų SKF keičia surinkimo metodą. Įrengus naują įtempiklį, ypatingą dėmesį reikia atkreipti į tai, kad padėties nustatymo kaištis būtų tvirtinamas pagal instrukciją. Kitas žingsnis – pasukite reguliavimo plokštelę pagal laikrodžio rodyklę, kol indikatorius sulygiuojamas su įtempiklio užpakalinėje dalyje esančiu plyšiu ir priveržkite veržlę. Galutinis priveržimo momentas yra 20 Nm + 45 laipsnių. Galiausiai pasukite alkūninį veleną du kartus pagal laikrodžio rodyklę.
SKF specialistai atkreipia dėmesį į rodyklės padėties pakartotinį patikrinimą įtempiklio atžvilgiu. Jei abu elementai nesutampa, pakartokite visas operacijas. Jei kyla abejonių, atitinkamos SKF pozicijos numeris konkrečiam automobilio modeliui gali būti patikrintas TecDoc kataloge arba naudojant programą mobiliuosiuose įrenginiuose su Android arba iOS sistema su galimybe nuskaityti QR.
Komentarai