„SKF“ neseniai antrinei rinkai pristatė vandens siurblių komplektus, papildytus tvirtinimo elementais.
Perveržtas tvirtinimo varžto sriegis arba įtrūkusi tarpinė gali sugadinti ar žymiai paspartinti automobilio dalių keitimą. Todėl jų gamintojai deda visas pastangas, kad užtikrintų, jog visas operacijas būtų galima atlikti sklandžiai ir teisingai. Ne mažiau svarbi yra montavimo instrukcija, kurioje atkreipiamas dėmesys į galimus gedimus bei potencialias klaidas, kurias gali padaryti mechanikas.
„SKF“ papildė vandens siurblio komplektą. Vandens siurblio pakuotėje dabar yra papildomos sudedamosios dalys: metalinė tarpinė (pritaikoma variklio bloko pusėje), o-ring, sumontuotas ant siurblio ašies kolektoriaus, termostato o-ring ir keturi tvirtinimo varžtai. Šis rinkinys, „SKF VKPA 84621“, yra skirtas „Ford Mondeo III“ ir „Transit 2.0“ bei TDDi TDCi 2.2l ir „Jaguar X-Type 2.0“ bei 2,2 litro dyzeliniams varikliams.
Šiuo atveju „SKF“ specialistai atkreipia dėmesį į du dalykus. Prieš keisdami vandens siurblį, patikrinkite ašies kolektoriaus būklę, kurio susidėvėjimas gali rodyti pernelyg didelę variklio vibraciją. Patikrinkite alkūninio veleno skriemulį su vibracijos slopintuvu ir dviejų masių smagračiu. Taip pat svarbu sutepti jungties su siurbliu tašką.
Kitas žingsnis – pašalinti alyvos temperatūros reguliavimo termostatą ir įdiegti naują (įtrauktą į „SKF“ rinkinį „VKPA 84621“) o-ring, kad būtų užtikrintas tinkamas kontaktinis paviršius ir išvengta galimos vibracijos, kuri gali pažeisti rotatorių bei patį vandens siurblį.
Jei kyla abejonių, tinkamą automobilio modeliui „SKF“ poziciją rasite TecDoc kataloge arba „Android“ ar „iOS“ mobiliesiems įrenginiams skirtoje programėlėje, kurioje yra galimybė nuskaityti QR kodą.
Komentarai