NGK tiekia degimo žvakes „Porsche 918 Spyder“ automobilio pirminiam montavimui

29 liepos 2014, 22:27

Pirmas hibridinis „Porsche 918 Spyder“ automobilis, kurio galia siekia net 887 AG yra varomas variklio, kuriame sumontuotos NGK degimo žvakės.

„Porsche 918 Spyder“ kėbulas yra iš anglies pluošto sustiprintu plastiku. Variklio darbinis tūris yra 4,6 litro 608 AG, turintis 540 Nm sukimo momentą. Variklis pasiekia 9150 aps./min. Automobilyje yra taip pat du elektriniai varikliai vienas jų yra ant priekinės ašies , o kitas – ant galinės. Kartu šie varikliai papildomai suteikia 210 kW (286AG). „918 Spyder“ iki 100 km/h įsibėgėja per 2,8 sekundės, maksimalus greitis yra 345 km/h. Degalų suvartojimas yra tik 3,3 l/100 km.

Pirminiame šio automobilio montavime montuojamos tik NGK SILMFR8A8G žvakės. Šių žvakių modelio pagaminimui buvo pasitelktos visos naujausios technologijos ir aukščiausios kokybės medžiagos.

Ilgas ir plonas M10 žvakės SILMFR8A8Gsriegis leido sutaupyti vietos aušinimo laidams. Izoliacinė apsauga ir „kvadratiniai“ sujungimai, kuriuos NGK įvedė 2011 metais apsaugo nuo įtampos pratekėjimo pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis. Izoliacinė medžiaga pagaminta iš keramikos, kuri užtikrina apsaugą nuo įtampos nutekėjimo.

SILMFR8A8G žvakės vidinis elektrodas yra 0,6 mm skersmens, pagamintas iš iridžio, kuris yra atsparus erozijai ir užtikrina degimą, esant pačioms aukščiausioms temperatūroms ir aukščiausiai įtampai. Masės elektrodui „NGK“ panaudojo „SquarePlatinumElectrode“ platiną, kuri yra atspari erozijai ir užtikrina degimą.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!