Rinkai pateiktas naujas BMW pagamintas MINI modelis. Kartu su juo debiutavo naujos serijos varikliai, tarp kurių pasirodė pirmasis šio gamintojo 3-jų cilindrų modelis. Uždegimo žvakes visiems naujiems varikliams tiekia įmonė GKN.
Naujas MINI modelis salonuose pasirodė jau 2014 m. pirmą pusmetį. Automobilis turi modulinę programą, sukurtą išimtinai tik BMW. Šio automobilio trys turbo versijos yra su 1,2-, 1,5- ir 2,0 litrų varikliais. Įdomiausia yra 1,5 litro versija – tai pirmasis 3-jų cilindrų BMW variklis. Šis variklis su turbokompresoriumi ir tiesioginio įpurškimo sistema turi nuo 90 iki 170KW galios (122 – 231 AG). Šis variklis pakeis 6-ių cilindrų 1 klasės ir i8 BMW variklius.
Kaip originalią įrangą šiam varikliui uždegimo žvakes tiekia įmonė NGK (SILZKGR8B8S). Tai tauriųjų metalų žvakė su iridžio galu ant centrinio elektrodo ir su platinos plokštele ant masės elektrodo. Ši žvakė yra su pailgintu izoliatoriumi bei „puodelio“ formos. Taurieji metalai naudojami siekiant užtikrinti elektrodų patikimumą ir aukščiausią variklio efektyvumą net važiuojant labai dideliu greičiu. Nauja izoliatoriaus forma padidina atsparumą pradūrimui ir elektros gedimams net esant labai aukštam uždegimo įtampos lygiui.
2 litrų 4-ių cilindrų variklis buvo pakeistas 1,6 litro benzininiu varikliu su turbokompresoriumi, kuris anksčiau buvo montuotas modelyje „Mini Cooper S“. Šis variklis turi 140 kW (192 AG) galią ir 280 Nm sukimo momentą. Šiame variklyje taip pat, kaip originali įranga, yra montuojamos NGK žvakės SILZKGR8B8S.
Komentarai