„Bosch“ testavimo stendą galima įsigyti su patobulinta programine įranga ir atnaujinta duomenų baze nuo 2017 metų birželio mėn.
Šis prietaisas leidžia patikrinti „Bosch“ elektromagnetinius ir pjezoelektrinius purkštukus bei kitų gamintojų purkštukus. Todėl automobilių remonto dirbtuvės turi galimybę patikrinti purkštukus ir remontuoti automobilį naudojant regeneruotus „Bosch BX“ .
„Common-Rail“ sistemų naudojimas transporto priemonėse auga. Numatoma, kad 2019 metais visame pasaulyje bus įrengta apie 800 mln. CR purkštukų. Autoservisams, ypač tiems, kurie teikia diagnostikos ir remonto paslaugas automobiliams, tai reiškia būtinumą dar geriau pasirengti šių sistemų aptarnavimui.
„EPS 118“ įrenginys leidžia kiekvienam autoservisui patikrinti „Common-Rail“ purkštukus automatizuotai, paprastai ir greitai. Testui atlikti nereikia turėti specialių žinių apie dyzelinio variklio degalų įpurškimo įrangos remontą ir bandymus. Reikia tik turėti pagrindines žinias apie jų diagnotiką.
EPS 118 yra aptarnaujamas intuityviai, jutiklinio ekrano pagalba. Įrenginys turi būti prijungtas prie 240 V maitinimo šaltinio ir pneumatinės sistemos, kurios slėgis yra 7-8 barai ir 320 l/min.
Purkštuką reikia pritvirtinti prie prietaiso laikiklio, įstatant purkštuko galą skaidrioje įpurškimo kameroje, pajungiant degalų tiekimo linijas ir elektros valdiklį. Kai bus paleista programa, reikia įrašyti testuojamo purkštuko numerį, pateikti atitinkamus bandymų duomenis ir pradėti testavimą.
Po 15-20 min. trunkančio automatinio bandymo, patikrinti šie parametrai:
- sandarumas (statinis, dinaminis),
- ritės ir pjezo reguliatoriaus elektriniai parametrai,
- įpurškimo dozė esant pilnai apkrovai,
- išmetamųjų dujų dozė (esant dalinei apkrovai),
- įpurškimo dozė tuščiąja eiga,
- degalų įpurškimo dozė.
Elektrinių parametrų bandymai:
- Varžos matavimas (R) – Ω purkštuko ritės (apvijos),
- Induktyvumo matavimas – micro H purkštuko ritė (elektromagnetiniai purkštukai) (apvijų),
- Talpumo matavimas (C) – micro F pjezokristalų (pjezoelektriniai purkštukai) trumpas jungimas arba tarpas pjezokristaluose,
- Įjungus maitinimo šaltinį (R) – MΩ įjungiant.
Galutinis bandymo rezultatas yra pakankamai tikslus, nes galima nustatyti, ar dar galima naudoti purkštuką, ar jis galutinai sugadintas. Elektrinių parametrų matavimas vyksta pradžioje, nes nepraėjus šio testo, nėra prasmės atlikti papildomus bandymus – toks purkštukas laikomas neveikiančiu.
Pažangiausiame rodymo režime, t.y. expert, yra grafiškai pavaizduota dozė ir kontrolinis slėgis. Dėl to mechanikai sugeba matyti ir įvertinti, kaip purkštukas veikia bandymo metu. Purkštuko išpurškiamos srovės stebėjimą palengvina skaidri įpurškimo kamera.
Žinoma, galima atspausdinti protokolą su bandymo rezultatais ir kliento duomenimis.
„EPS 118“ turi įdiegtą standartinę operacinę programą su bandymų parametrų rezultatais. Paskutinis programos ir bandymų parametrų rezultatų atnaujinimas prasideda 2017 metų birželio mėn.
Naujas stendas tikrai pasiteisins kiekviename autoservise. Patikrinus savo autoservise „Bosch“ pjezo purkštukus ir naujo tipo elektromagnetinius purkštukus su briaunuotu vožtuvu, kurie nėra pataisomi, galima juos įsigyti regeneruotus gamykliniu būdu „Bosch BX“.
Komentarai