Nesandarus OX 388D Eco filtro įdėklas po sumontavimo 1.6 ir 2.0 TDI varikliuose gali sukelti pernelyg didelį nuotėkį, dėl kurio gali sugesti variklis. Kaip to išvengti?
Pakeitus tepalą ir tuo pačiu filtrą, „VW“ grupės dyzeliniuose automobiliuose tepalas gali patekti į variklį. To priežastis yra per didelis korpuso dangčio priveržimo momentas.
Pakeitus tepalo filtro įdėklą, dangtelis vėl prisukamas prie korpuso – leistinas sukimo momentas yra 25 Nm (+5 Nm). Per stiprus priveržimas gali deformuoti dangtelį ir sugadinti sriegį. Tai lemia korpuso dangčio nesandarumą ir variklio tepalo nutekėjimą.
Svarbu: keičiant filtrą visada naudokite dinamometrinį veržliaraktį, kuris atitinka gamintojo instrukcijas. Norint išvengti žalos, naujus tarpiklius prieš montavimą reikia suvilgyti švariu tepalu.
Komentarai