GKN sukurti naujos kartos pastovaus kampinio greičio lankstai Countertrack® pasiekė nepriklausomą atsarginių detalių rinką

29 gegužės 2014, 18:50

Neseniai originalioje automobilių gamintojų rinkoje GKN pristatė transmisijos technologinę naujieną – pusašio pastovaus kampinio greičio lankstą, pavadintą Countertrack® su naujoviška konstrukcija.

Nuo tada ši nauja technologija tapo vis plačiau taikoma transporto priemonių gamyboje. O nuo praeitų metų GKN Countertrack® gaminiai pristatomi jau ir nepriklausomoje atsarginių detalių rinkoje.

Pagrindiniai reikalavimai šiuolaikiniams pusašiams yra šie:

·       Patikimas sukimo momento  perdavimas pastoviu greičiu iš pavaros ratams;

·       Iki 50° ratų pusės lenkimo kampas, palengvinant vairo judesį varomajam ratui, kai transporto priemonė atlieka nedidelio spindulio posūkį;

·       Virš 30° lenkimo kampas pusašio vidinėje (diferencialo) pusėje ir veleno judėjimas pastoviu greičiu, leidžiant iki 50mm jo išilginį poslinkį pakabos judėjimui, taip suderinant dinaminę geometriją tarp diferencialo ir rato;

·       Geriausia vibracijos izoliacija tarp variklio/transmisijos bloko ir rato pakabos, siekiant pagerinti komfortą keleiviams.

1 pav. Senoji ir Countertrack® lanksto konstrukcija su priešingomis kryptimis judančiais rutuliais.

Ši nauja technologija buvo pritaikyta itin aukštiems šių dienų transporto priemonių reikalavimams. Todėl Countertrack® lankstas gali būti traktuojamas kaip didelės technologinės pažangos šuolis, lyginant su ankstesnių konstrukcijų sprendimais.

Virš 15% didesnis galios tankio užtikrinimas kartu su didesniu nei 30% nuostolių sumažinimu, o taip pat subalansuotų jėgų kompaktiška konstrukcija, pritaikyta turimai transporto priemonės erdvei,siūlo pranašumus, kurie kol kas nepasiekiami kitiems neoriginaliems lankstams.

Štai konkretus pavyzdys, su kuriuo GKN susidūrė, tobulinandama transmisiją aukščiausios klasės visureigių gamintojui. Dėl ekstremalių montavimo erdvės apribojimų transmisijoje atsirado poreikis naudoti lankstą, skirtą perduoti didesnį galios tankį. Lyginant su senąja versija, naudojant Countertrack®technologiją, išorinį skersmenį pavyko sumažinti nuo 106 mm iki 94.2 mm ir tai atitinka 12% svorio mažėjimą. Šis galios tankio padidėjimas be kitų dalykų gali būti priskirtas ir reikšmingam temperatūros lygio sumažinimui, kas tapo įmanoma su Countertrack®. Toliau pateiktos diagramos rodo Countertrack® lanksto palyginimą su senuoju, paremtu originalia Alfredo Rzeppa1927 m. sukurta konstrukcija.

2 pav. Countertrack® ir Rzeppa lankstų darbinės temperatūros

Palyginti su lankstų ankstesnėmis kartomis, pasiekti reikšmingi pusašio esminių konstrukcinių savybiųpatobulinimai:

30% mažesni nuostoliai visame lenkimo kampo diapazone;

Lenkimo kampas padidėja daugiau nei 30%, išlaikant tą patį efektyvumą;

25% didesnis sukimo galios momentas;

15% svorio sumažinimas didėjant našumui.

3 pav. Pusašio lankstoCountertrack® privalumai

Transporto priemonėse, kurios jau naudoja šią technologiją – žr. Countertrack ® nuotrauką 3 pav.- kol kas nėra nė vieno konkuruojančio produkto, tinkamo šios konstrukcijos pusašių remontui. Įsitikinkite, kad remontuojama dalis bus pakeista originaliu SPIDAN arba LÖBRO lankstu ar pusašiu. Tai vienintelis būdas būti tikram, kad automobilis išliks patikimas ir saugus kelyje rytoj.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!