Įmonė „Lauber“ siūlo gamykloje perdarytas vairo pavaras, kurioms taikoma 25 mėnesių garantija. Kad jos neprarastumėte, reikia atsiminti, kaip montuojant nepadaryti paprastos klaidos.
- Mūsų firma siūlo regeneruotas vairo pavaras, prieinamas per „Inter Cars“ pardavimo tinklą ir pardavimai populiarėja. Mes matome šių produktų didelį pardavimų augimą. Be kokybės, galime pasiūlyti ir gerą kainą. Vidutiniškai tai dažniausiai 25% didesnė nei regeneruota dirbtuvėse. Reikia pažymėti, kad mūsų regeneruotai vairo pavarai taikoma kompleksinė regeneracija, o ne tik remontas. Mūsų firma testuoja produkciją, dėl to, mūsų klientai ją montuodami savo automobiliuose gali būti ramūs dėl kokybės. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad nenuimtumėte juostų (raiščių) nuo guminių apsaugų, kurios apsaugo vairo pavarą. Nereikia ardyti ir transmisijos, – sako Grzegorz Nowaczyk iš firmos „Lauber“.
„Lauber“ vairo pavaros turi charakteringas juostas ant apsaugų. Jei jos montuojant nutraukiamos – prarandama garantija. Kodėl tie elementai tokie svarbūs ir nereikia jų integruoti?
-Vairo pavaros regeneracijos metu, pritaikytos vokiečių firmos „Hellermann Tyton“, juostos garantuoja sandarumą tarp guminės apsaugos ir transmisijos korpuso. Tinkamai prispausta ir atitinkama juosta veiksmingai sulaiko vandens, kietųjų dalelių, tokių kaip dulkės, metalo drožlės ir kitų nešvarumų patekimą į sistemą. Jei tarša patektų į sistemą, eksploatacijos metu galėtų suplyšti cilindras, išbėgti skystis, atsirasti korozija ar įvorės nuzulinimai, -sako Dawid Kowalewicz, firmos „Lauber“ gamybos direktorius.
Skirtumai tarp gamyklinės regeneracijos ir remonto dirbtuvėse
Kad suprastumėme skirtumą tarp vairo pavaros gamyklinės regeneracijos ir remonto dirbtuvėse, reikia žingsnis po žingsnio patikrinti regeneracijos procesą.
Procesas prasideda nuo šerdies plovimo. Purškimo prietaisu su keturiasdešimt purkštukų pašalinamas purvas, nuimami dangteliai ir pavaros galai, tepalas nuplaunamas, o transmisijos ertmės apsaugomos. Toliau transmisija yra valoma rota-vibraciniu įrenginiu. Su vibracijos pagalba įrenginys judina jo lovelyje keramines detales, kurios šlifuoja detalių paviršių. Šis veiksmas pašalina nešvarumus ir išlygina.
Kitame etape transmisiją reikia tvarkingai demontuoti ir eilinį kartą išplauti ultragarsu. Tai sprendimas, kai puikiai išvalomos sunkiai prieinamos vietos šerdyje.
Tada transmisijos elementai yra regeneruojami. Juostų šlifavimas vyksta ant juostų įrenginio, specialiai parinktomis juostomis su gradacija. Šis procesas vyksta dviem etapais. Pirmiausiai preliminarus šlifavimas, antra – poliravimas ir apdaila. Juostos riba negali peržengti 54 mikronų ir negalimas paviršiaus šiurkštumas bei mažiausi korozijos pėdsakai. Juostos tiesumas ar plakimas yra kontroliuojamas specialiomis, tam tikslui pagamintomis priemonėmis.
Visada regeneravimo metu vairo pavarų gamykloje „Lauber“, naudojami nauji elementai, kaip sandariklių komplektai ir guminės apsaugos. Keičiama dantytoji juosta, vedančioji įvorė ir vožtuvas – priklausomai nuo susidėvėjimo laipsnio, jei šios dalys neatitinka „Lauber“ gamyklinių standartų.
Kitame etape mes prieiname prie svarbiausio punkto – kokybės testo. Tai yra tas punktas, kuris išskiria gamykloje regeneruotus produktus nuo suremontuotų dirbtuvėse, kur neįmanoma tinkamai patikrinti transmisijos veikimo prieš sumontuojant automobilyje.
Visos vairo pavaros gamykloje „Lauber“ Slupske išbandytos pneumatika ir hidraulika. Produktas tikrinamas 3 etapais – esant žemam slėgiui, esant aukštam slėgiui ir vidutiniam slėgiui. Tam naudojamas specialus vairo pavaros testeris, kuris leidžia pašalinti bet kokius trūkumus (po remonto dirbtuvėse šie defektai pasimato tik sumontavus juos automobilyje). Bandymų metu matuojami tokie parametrai, kaip slėgis, tepalo srautas ar jo temperatūra.
Po testavimo montuojamos reduktoriaus apsaugos. Po jų sumontavimo naudojamos anksčiau minėtos plastikinės juostos, kaip kokybės ir garantijos užtikrinamas. Užpatentuotas sprendimas susideda iš lygios juostos, kuri yra blokuojama įspaudžiant į ją sutvirtintą stiklo audiniu kaištį. Tai suteikia atsparumą vibracijai ir plyšimui, daugiau nei tradicinė metalinė juosta. Galutinis produktas yra nudažomas ir uždedamos plombos keliose skirtingose vietose.
Komentarai