Istorijos apie lengvabūdiškus dirbtuvių klientus

17 gegužės 2017, 23:16

Už automobilių būklę Lietuvos ir kitų šalių keliuose yra atsakingi ne tik nesąžiningi automobilių prekiautojai, parduodantys automobilius, bet ir patys vairuotojai, norintys sutaupyti, delsiantys keisti susidėvėjusias dalis.

Mechanikai neatsako už tai, kokie klientai pas juos atvažiuoja. Svetainės forume – mechanika.pl aprašomos situacijos, pasitaikančios dirbtuvėse. Tos istorijos yra ir juokingos, ir šokiruojančios. Jos parodo tiek automobilių savininkų kvailumą, tiek neįtikėtiną gudrumą.  Jums bus pateiktos kelios iš jų.

Naminis šviesos jungiklis

Žmogus atvažiavo keisti sankabos „Iveco“ automobiliui. Tai turėjo būti įprastas darbas. Automobilis turėjo keletą „patobulinimų“. Kažkas pakeitė standartinį šio automobilio šviesų jungiklį – standartiniu jungikliu, skirtu… namų apšvietimui. Šiuo išradimu taip pat yra užvedamas variklis. Kabelis, matomas nuotraukoje, taip pat atsako už starterio darbą.

Iš protektoriaus liko tik prisiminimas

Kita istorija nutiko žiemą. Į dirbtuvių administratorių kreipėsi pastovus klientas, kuris remontuoja pas jį automobilį jau keletą metų. Jo klientas nekreipia dėmesio į techninį automobilių, kuriais jis naudojasi, stovį. Liepia remontuoti tik tai, kas reikalinga tęsti kelionei. Jo transporto priemonių stovis apgailėtinas. Pastarąjį automobilį atvežė priekaboje po to, kai jis, važiuodamas įkrito į gilią provėžą, padengtą sniegu.

Keltuvu pakėlus „Nissan Primera“ P11, diagnozuotas pažeistas kairės pusės vairo guolis. Bendra transporto priemonės būklė buvo labai bloga, o padangų likutis nustebino mechanikus – jos buvo visiškai be protektoriaus. Verta žinoti, kad tokiu automobiliu vairuotojas važinėjo ir žiemą, o tai yra labai pavojinga.

Važiuoklės gelbėjimas

Sunkūs klientai yra viena iš pagrindinių dirglios atmosferos priežasčių dirbtuvėse.

„Fiat Brava“ atvyko į dirbtuves su bildesiu pakaboje. Patikrinus automobilį paaiškėjo, jog reikia keisti abi priekines svirtis. Defektinės dalys buvo pašalintos, o sudėjus naujas ir sukant paskutinį varžtą nuo įvorės  nukrito priekinis traversas. Automobilis negalėjo važiuoti ir klientui buvo pasiūlyta automobilį priduoti į metalo laužą, bet klientas atsakė, jog nori gelbėti automobilį.

Nusipirko tam tikslui naudotą priekinį traversą. Prekė buvo pristatyta, sugadinta detalė pašalinta. Paaiškėjo, kad traverso varžtai nesutampa su automobiliu. Buvo paskambinta klientui ir paprašyta atsiimti automobilį. Klientas vėl paprašė automobilį suremontuoti , nes tik po trijų savaičių turės kitą, o jis turi kuo nors važinėti.

Dirbtuvės atsisakė dėl transporto priemonės tragiškos techninės būklės, kuri gali  privesti prie avarijos. Po ilgų apmastymų pasakė, jog pabandys suremontuoti automobilį, kad nors galėtų nusigauti iki darbo, kol gaus kitą automobilį. Mechanikai suvirino viską, ką buvo galima suvirinti, kad sustiprintų pažeistus elementus, buvo parašyta deklaracija, informuojanti klientą apie automobilio techninę būklę, netinkamą tolimesnei eksploatacijai ir visą atsakomybę perkeliant klientui.

Suremontuotas automobilis jau turėjo išvažiuoti iš dirbtuvių, bet mechanikas pasakė, kad kažkas ne taip, nes vairo sukimo diapazonas daugmaž 1/4 apsisukimo į kairę ir 1/4  apsisukimo į dešinę. Pasirodo, jog pertvara suskilo ir vairo kolonėlė įkrito į saloną.

Vėl buvo paskambinta klientui, kad išsivežtų automobilį su priekaba į laužyną. Norėdami išvažiuoti iš dirbtuvių mechanikai laikinai pašalino defektus. Atvažiavo klientas, pašnekėjo, paglostė automobilį, užmokėjo už remontą, įsėdo į automobilį ir nuvažiavo.

Derva variklyje

Reguliarus tepalo keitimas yra labai svarbus, nes jis turi įtakos ne tik automobilio kondicijai, bet ir automobilio ilgaamžiškumui ir tai nėra sudėtinga procedūra. Apleistas pacientas – „Peugeot 307“, kuriuo atvyko ponia keisti tepalų.

Atsukus kamštį pasirodė, jog tepalas po intensyvaus naudojimo, pradėjo keistis iš skysto pavidalo į tirštą, primindamas tirštą degutą. Automobilis su tuo tepalu pravažiavo 15 200 mylių.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!