Sėkmės banga 2017 Dakaro ralyje: visos dešimt nugalėjusių transporto priemonių naudoja GKN komponentus

12 balandžio 2017, 23:13

Neabejotinai joks kitas ralio renginys pasaulyje nėra toks negailestingas žmogui ir medžiagoms kaip Dakaro ralis. Tūkstančiai kilometrų bekele, per įvairias klimato zonas ir smėlio dykumas negailestingai atskleidžia kiekvieną transporto priemonių silpnybę, ypač jėgos grandinėse. Štai kodėl dauguma komandų remiasi GKN transmisiniais komponentais. Varžybų rezultatai po 12 skirtingų specialių ruožų bei daugiau nei 2 900 kilometrų patvirtina jų sprendimą: visi dešimt nugalėtojų automobilių klasėje rodo savo pasitikėjimą GKN.

Šis faktas yra puikus savaime, tačiau yra dar reikšmingesnis, nes šie dešimt automobilių taiko skirtingas transporto priemonių koncepcijas su didele konstrukcinių reikalavimų įvairove:

  • Pavyzdžiui, trijų pirmųjų vietų nugalėtojas “Peugeot” pasirinko bagį (3008DKR). Šios transporto priemonės naudoja tik galinės ašies pavarą, kas leidžia didžiausią spyruoklių polinkio kampą ir reikšmingai sumažina automobilio svorį. GKN specialiai konstravo pusašių komponentus: slankiojantys lankstai prie reduktoriaus ir fiksuoti lankstai ratų pusėje – ypač lengvi bei leidžiantys ekstremalius posūkio kampus. Dar vienas šių lankstų pranašumas – santykinai žema eksploatacinė temperatūra naudojant specialų GKN sukurtą tepalą, kuris padeda sumažinti šilumą.
  • Galutinėje įskaitoje laimėję 7-ą ir 10-ą vietas, “Mini” pasirinko keturių ratų pavarą. Konsktrukciniai reikalavimai visų ratų pavaros transporto priemonėms bei trumpesnis spyruoklių polinkio kampas lemia optimaliausią pasirinkimą – tai GKN VL-RF tipo lankstai. Tam, kad kompensuotų su 4x4s konstrukcija susijusį svorio padidėjimą, šie lankstai yra palengvinti ir montuojami ant GKN tarpinių velenų, pagamintų iš specialaus plieno, lydomo dvigubame vakuume. Tokia konstrukcija užtikrina optimalų patvarumą esant mažam svoriui, o giliai išgręžtos skylės velenuose dar labiau sumažina pusašių svorį.
  • Dakaro ralis gali greitai nuvarginti kardaninius velenus, ypač transporto priemonėse su visų ratų pavara. Štai kodėl “Mini” pasirinko GKN velenus, pasižyminčius didesniu atsparumu nuovargiui dėka specialiai legiruotų vamzdžių panaudojimo.
  • Kalbant apie 4, 5 ir 9 vietas, “Toyota” sukūrė savo Hilux pikapus panašiu būdu kaip “Mini”. Ji taip pat pasirinko laiko patikrintus GKN slankiojančius lankstus prie reduktoriaus, kurie buvo priderinti prie kitokios Hilux pusiausvyros.

Akivaizdu, kad kiti teigiami veiksniai, tokie kaip sėkmė ar profesionalaus vairuotojo indėlis, svariai įtakojo puikius rezultatus. Tačiau toks išskirtinis rezultatas būtų sunkiai pasiekiamas be GKN ekspertų techninės patirties ir žinių.

Dakaro ralis įtikinamai parodė, kad šiuo metu automobilių sporte nėra geresnės kompetencijos nei GKN, o taip pat ir serijinėje originalioje gamyboje bei atsarginių dalių rinkoje.

Tūkstančiai kilometrų bekele, per įvairias klimato zonas ir smėlio dykumas negailestingai atskleidžia kiekvieną transporto priemonių silpnybę.

“Mini” nuotrauka naudojama maloniai leidus BMW AG

www.gknservice.com

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!