Per pastaruosius 10 metų 7V keramikinės pakaitinimo žvakės, montuojamos automobiliuose su DPF filtrais, užpildė automobilių rinką.
Pagrindinis keramikinės technologijos bruožas yra keramikinis pjezoelektrinis ruožas ir varža pritvirtinta prie metalinio korpuso. Nėra jokių gijų, keramika palaiko tinkamą varžą sukurti karštį. Ši technologija yra pažangi jei žvelgsime į sukeliamą net 1300°C temperatūrą, nors keramikinis antgalis yra linkęs skilti. Be to dėl keramikinio antgalio susidėvėjimo ir skilimo gali rimtai sugesti automobilio variklis.
Kita silpna šios technologijos vieta yra mažas pakaitinimo plotas, tik 3 mm iš 10 mm antgalio sukuria aukštą temperatūrą. Ši technologija tinka sukurti šilumą tam tikrame taške, tačiau nėra labai tinkama cilindro pakaitinimui. Keramikinės pjezoelektrinės žvakės reikalauja kitų gamybos metodų negu metalinio padengimo pakaitinimo žvakės.
„Etecno 1“ bendradarbiaudama su „General Motors Powertrain“ projekto, finansuojamo Piedmonto regiono, metu sukūrė aukštos temperatūros varžos technologiją. Ši technologija leidžia gaminti 7V pakaitinimo žvakes, kurių eksploatacinės savybės panašios į pakaitinimo žvakių su keramikiniais antgaliais, tačiau jos pagamintos iš geležies, nikelio, chromo ir kobalto lydinių, o tai leidžia išvengti anksčiau minėtų žvakės antgalio trūkimo problemų. Todėl buvo sukurtos GX3000 pakaitinimo žvakės.
Šiluminės ir mechaninės savybės yra gerai subalansuotos, todėl šios žvakės gali pakeisti 7V keramikines pakaitinimo žvakės atsarginių dalių rinkoje.
Komentarai