„Comma“ kuria naują įvaizdį

15 sausio 2014, 22:20

Įmonė „Comma Oil & Chemicals“ pristatė savo naują įvaizdį. Įmonės logotipas sudarytas iš raudonos ir baltos spalvos bei šūkio „Pasitikėjimas gimsta širdyje“, kuris atspindi įmonės darbuotojų pasitikėjimą savo produktų kokybe.

–        „Tai yra puikus laikas įmonei „Comma“. Mes esame matomi naujose tarptautinėse rinkose, todėl norime, kad mūsų įvaizdis atspindėtų mūsų produktų aukščiausią kokybę. Mes norime, kad mūsų naujas įvaizdis būtų drąsus, modernus ir tuo pačiu metu atpažįstamas, kaip įmonės „Comma“ įvaizdis. Mes nusprendėme sutelkti dėmesį į pasitikėjimą, nes tai yra būtina, siekiant sustiprinti savo poziciją pasaulinio lygio produktų tiekėjų rinkoje.“ – teigia įmonės „Comma“ atstovas, Mike Bewsey.

Naujas įvaizdis apima ir pakavimą – keičiasi pakuočių forma, kiekvienoje etiketėje bus Didžiosios Britanijos vėliava, kuri pabrėš Didžiosios Britanijos produkto kilmę.

Įmonė „Comma“ įkurta 1965 m., kaip alyvos gamintoja, šiuo metu yra Brazilijos konglomerato  „Cosan” padalinys. Įmonė siūlo savo produktus daugiau, nei 40 rinkų visame pasaulyje.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!