Parodos „Tokyo Motor Show 2013” metu, įmonė „Bridgestone“ pristatė antros kartos beorių padangų koncepciją „Air Free“. Naujas padangų modelis turi didesnę keliamąją galią, tai labiau tausoja aplinką ir reikalauja mažiau priežiūros.
Dėka padangos viduje esančių stipinų, kurie išlaiko automobilio svorį, nereikia periodiškai pripūtinėti padangų – tai reiškia mažesnius padangų priežiūros reikalavimus. „Air Free” eliminuoja pradurtos padangos problemą, o iš patvaraus termoplastiko ir gumos pagaminti stipinai gali būti perdirbami.
Technologijų plėtra
„Bridgestone“ dirba ties stipinų struktūra, gamybos metu naudojant tvirtą ir lanksčią gumą ir baigtinių elementų metodą (BEM). Antros kartos „Air Free” koncepcija suteikia didesnę keliamąją galią, geresnį sukibimą ir didesnį universalumą lyginant su pirmosios kartos padangomis. Bandymuose automobilis su pirmosios kartos „Air Free” padangomis svėrė 100 kg ir galėjo pasiekti greitį iki 6 km / h. Automobilis su antros kartos padangomis svėrė 410 kg ir galėjo pasiekti maksimalų greitį 60 km / h.
Mažesnis pasipriešinimas riedėjimui
Maždaug 90 % energijos prarandama dėl pasipriešinimo riedėjimui. Įmonė „Bridgestone“ padangose „Air Free” II sugebėjo šį pasipriešinimą gerokai sumažinti. Šiuos rezultatus pasiekti padėjo modernizuotos medžiagų technologijos ir supaprastinta padangų struktūra. Konceptinės padangos „Air Free” pasiekė tokį patį mažą pasipriešinimą riedėjimui kaip pneumatinės „Bridgestone“ padangos.
Bandymų tikslas
Įmonė „Bridgestone“ dirba ties „Air Free” padangų koncepcija, nes šios padangos yra ekologiškesnės už įprastas. Įmonės tikslas yra kuo greičiau pradėti tiekti šias padangas įvairioms transporto priemonėms.
Komentarai