• Integruotą stabdžių valdymo sistemą pradės montuoti didžioji automobilių gamintojų dalis.
• Viename bloke sujungiami įprasti stabdymo komponentai ir funkciniai valdymo elementai – šis derinys užtikrina didesnį efektyvumą visiems lengviesiems automobiliams.
• Sistema padės išlaikyti aukštus degalų ekonomijos ir CO2 emisijų standartus.
• Modernios saugumo sistemos (pvz., automatinis avarinis stabdymas, automatinio vairavimo funkcija) nėra susijusios su automobilio pavara.
Įmonė ZF TRW, grupės ZF AG aktyvių ir pasyvių saugumo technologijų padalinys, gavo pirmąjį integruotos stabdžių valdymo (IBC) sistemos gamybos užsakymą. Nepriklausoma vakuuminė technologija supaprastina stabdžių sistemos konstrukciją ir užtikrina didesnį jos efektyvumą.
Vienintelis integruotas IBC sistemos blokas pakeičia elektroninę stabilumo valdymo sistemą kartu su vakuuminiu stiprintuvu, kabeliais, jutikliais, elektroniniais valdikliais bei vakuuminiais siurbliais. Visi šie komponentai buvo būtini išretinto oro arba vakuuminėms sistemoms. Tai yra labai kompaktiška detalė, kuri atitinka visus stabdžių sistemos reikalavimus, taikomus tiek A segmento, tiek ir dideliems sportiniams automobiliams.
Ponas Manfred Meyer, ZF TRW stabdžių sistemų padalinio viceprezidentas, sakė: „Integruota stabdžių valdymo sistema yra stabdymo technologijų ateitis. Ši sistema padeda patenkinti pasauliniu mastu automobilių pramonės poreikius bei atspindi tendencijas mažinant CO2 emisijas, didinant efektyvumą bei saugumą ir diegiant automatinio vairavimo sistemas. Ji gali būti naudojama su visų tipų pavaromis, gali būti integruojama hibridiniuose ir elektriniuose automobiliuose. Ji taip pat padeda užtikrinti aukštą saugumo lygį, nes sistemoje prireikus greitai sukuriamas stabdymo slėgis (pvz., avarinio automatinio stabdymo atveju). Sistema taip pat gali būti montuojama automatinio vairavimo funkciją turinčių automobilių stabdžių sistemose.“
Sistemos pagrindą sudaro stiprintuvas, varomas greitaeigio variklio, kuris akimirksniu gali sukelti slėgį stabdžių sistemoje. Šis aukštas slėgis, perskaičiavus jį į automobilio gravitacinį pagreitį, pasiekiamas greičiau negu per 150 milisekundžių, todėl naujoji sistema smarkiai sumažina automobilio stabdymo kelią. Tai yra ypač svarbu siekiant atitikti griežčiausius naujus organizacijos
„EuroNCAP“ testavimo, kai imituojamas pesčiasis ir gatvę kertantis dviratininkas miesto aplinkoje, reikalavimus.
Be to, IBC sistema yra mažo svorio ir kompaktiška. Dažniausiai ši sistema yra apie 25–30 % lengvesnė už tradicinę stabdžių sistemą. Tai irgi palengvina automobilių gamintojų darbą, nes prisideda prie degalų ekonomijos ir suteikia konstruktoriams daugiau erdvės.
Įmonė ZF TRW turi sukaupusi didelę kompleksinių, su pavara nesusijusių elektromechaninių stabdžių valdymo technologijų projektavimo, tobulinimo ir tiekimo patirtį. Šias sistemas įmonė serijiniu būdu gamina jau nuo 2007 metų.
IBC sistema bus pradėta gaminti serijiniu būdu 2018 metais. Ji bus tiekiama daugeliui automobilių gamintojų ir galės būti suderinama tiek su tradicinio stabdymo / saugumo sistemų, tiek su iš dalies automatizuotų sistemų funkcijomi
Komentarai