Aštuonios minutės tikros poezijos, taip galima aprašyti šį filmą, kuriame italų konstruktorius surinko legendinį W18 variklį.
Miniatiūriniai stūmokliai, krumpliaračiai, tarpinės, varžtai, visa tai verta didžiulės pagarbos. Šio variklio rinkimas užtruko 2 tūkstančius valandų, o jo surinkimui prireikė 470 detalių ir 388 varžtų. Visas galutinis vaizdas yra tiesiog stulbinantis. Šio projekto autorius, siekiant pavaizduoti variklio darbą, pasitelkė suspaustą orą.
W18 reikšmė buvo rezervuota varikliui sudarytam iš 18 stūmoklių. Šį W formos variklį sudaro trys eilės stūmoklių, kiekvienoje eilėje po šešis stūmoklius. Tarpai tarp cilindrų eilių yra 60 laipsnių. Variklis buvo sumontuotas trijuose koncepciniuose Bugatti modeliuose: Bugatti EB118, Bugatti EB218, Bugatti 18/3 Chiron ir viename itališkame Savoia-Marchetti S.55. Variklis buvo suprojektuotas XX amžiuje ir buvo pavadintas Tatra T955. Variklį surinko Volkswagen inžinieriai apie 1990 metus. Variklis naudojamas G ir F segmentuose.
Komentarai