Dvivietė „Alfa Romeo 4C“ – tai rafinuota pakaba, lengva konstrukcija ir didelis našumas. Atrodo, kad šio automobilio patobulinti jau nėra tikslo, tačiau „Bilstein“ nusprendė prikišti savo nagus ir patobulinti standartinę automobilio pakabą.
Sportinės Alfa Romeo Coupe projektas gimė pamažu. Įmonė jautė didžiulį savo fanų spaudimą. Prototipas buvo pristatytas 2011 metais, o į serijinę gamybą automobilis išriedėjo po dviejų metų. Nuo to laiko Alfa 4C gavo kelis apdovanojimus, geriausiai įveikė Nurburgring trasą ir atliko „safety car“ automobilio funkciją „Superbike World Championship“ varžybose.
Galiausiai Alfa pateko į „Bilstein“ specialistų rankas, kurie nusprendė originalią pakabą pakoreguoti. „Bilstein“ specialistai pasirinko B16 PSS10 amortizatorius. Šie amortizatoriai yra su reguliuojamo kietumo funkcija, kuri reguliuoja amortizatorių kietumą tarp komforto ir sportinio važiavimo rėžimų. Nustatymai nuo 1 iki 3 yra skirti komfortui, nuo 4 iki 5 – prilygsta originaliai Alfa pakabai ir nuo 6 iki 10 – reguliuojamas sportinis kietumas.
Šį „Bilstein“ pakabos komplektą sudaro B16 PSS10 amortizatoriai ir „Eibach“ ERS spyruoklės, kurios automobilio aukštį sužemina 30 mm.
Komentarai