„BBB Industries“, gerai žinomų Europos prekės ženklų „Metalcaucho“, „Budweg“, „Cautex“, „Alfa e-Parts“, „Inter-Turbo“, „FARE“, „Redline“, „STC“, „Axia“ ir „Mapco“ patronuojančioji bendrovė, pristatė naują pavadinimą ir logotipą. Kodėl ji nusprendė pakeisti prekės ženklą?
Naujas gerai žinomos automobilių pramonės įmonės pavadinimas ir logotipas
Bendrovė „BBB Industries, LLC“ (BBB), gamintoja, aptarnaujanti Šiaurės Amerikos ir Europos automobilių ir pramonės rinkas, skelbia, kad keičia prekės ženklą į TERREPOWER. Per pastaruosius tris dešimtmečius bendrovė nuo savo šaknų, susijusių su automobilių detalių perdirbimu, plėtė savo perdirbimo pajėgumus, skirtus aukštųjų technologijų reikmėms, pavyzdžiui, elektra varomoms transporto priemonėms. Taikydama pažangius perdirbimo, pertvarkymo ir medžiagų atgavimo procesus, bendrovė mažina atliekų kiekį, mažina priklausomybę nuo žaliavų ir didina išteklių naudojimo efektyvumą.
Pavadinimas TERREPOWER – tai žodžių junginys. Priešdėlis, kilęs iš prancūziško žodžio „žemė“, „Terre“ reiškia įsipareigojimą saugoti brangius išteklius, o „Power“ atspindi bendrovės stiprybę ir siekį kurti pažangesnius ir efektyvesnius gamybos sprendimus.
Artimiausiais mėnesiais prekės ženklo pakeitimas bus diegiamas visame pasaulyje, pradedant nuo atnaujinto prekės ženklo turto ir išteklių rinkinio, skirto padėti darbuotojams perimti naująjį identitetą. Kaip šios pertvarkos dalis, ateinančią savaitę bus pristatyta naujai sukurta interneto svetainė.
Komentarai