Jaguar F-Pace yra populiarus britų gamintojo SUV. Modelis rinkoje yra nuo 2016 m. ir beveik nuo pat gamybos pradžios pasitaikydavo gedimų. Į ką atkreipti dėmesį perkant tokį automobilį ir ką pakeisti ar patikrinti po sandorio užbaigimo?
Jaguar F-Pace: modelio apžvalga
Jaguar F-Pace pirmą kartą kaip koncepcija (C-X17) buvo pristatytas 2013 metais. Tačiau gamyba prasidėjo 2016 m. ir baigsis 2025 m., dėl kompanijos politikos pokyčių ir visiško modelių katalogo atnaujinimo.
F-Pace yra vidutinės klasės SUV, kuris tuo pačiu yra pirmasis plėšriosios katės ženklo modelis šiame segmente. Įdomu tai, kad F-Pace 80% sudaro aliuminis. Automobilis buvo siūlomas su keliomis įrangos versijomis ir turėjo didelį variklių pasirinkimą – ne tik benzininių, bet ir dyzelinių.
Tarp benzininių variklių buvo galima užsisakyti:
- 2.0 Turbo R4 (dviejų galios variantų: 250 AG arba 300 AG),
- 3.0 Supercharged V6 (dviejų galios variantų: 340 AG ir 380 AG),
- 5.0 Supercharged V8 (SVR versijai, 550 AG).
Dyzelinių variklių katalogas atrodė taip:
- 2.0 Turbo R4 (trijų galios variantų: 163 AG, 180 AG ir 240 AG),
- 3.0 Turbo V6 (300 AG, 700 Nm).
Jaguar F-Pace. Kokie problemos kildavo su varikliais?
Panašiai kaip VW T-Roc atveju, mažiausiai problemų (remiantis nuomonėmis ir Jaguar serviso akcijų istorija) turėjo mažiausias benzininis variklis, nors ir jis nėra be trūkumų. Remiantis absurdiška istorija, kurią 2022 m. aprašė mūsų skaitytojas, galime teigti, kad ir čia galėjo kilti problemų netrukus po išvažiavimo iš salono. Šiuo atveju tai buvo pažeistas turbokompresorius, kuris – dėl įgalioto serviso nenoro keisti garantiniu laikotarpiu – paveikė kitas variklio dalis.
Vandens siurblys nėra vienintelė didelių benzininių F-Pace variklių aušinimo sistemos problema. Sistema paremta plastikiniais elementais, kurie laikui bėgant tiesiog trūksta. Atskirų dalių keitimas nėra ekonomiškas, todėl pirmasis gedimas dažnai susijęs su didelėmis išlaidomis ir būtinybe įsigyti beveik visą sistemą iš naujo.
Jaguar F-Pace dyzeliniai varikliai: problemoms nebuvo galo
Problemos neaplenkia dyzelinių variklių, galima tiesiog pasakyti: jos labiau ir skaudžiau paliečia dyzelinius variklius nei benzinius. Dviejų litrų, keturių cilindrų varianto 2016-2019 gamybos metų modeliuose dažna ir rimta problema buvo paskirstymo grandinės gedimas, kuri po išsitempimo sukeldavo negrįžtamus viso variklio pažeidimus. Vėlesniuose modeliuose Jaguar išsprendė šią problemą, tačiau išgirdus “barškėjimą” užvedimo metu, būtina kuo greičiau vykti keisti paskirstymo mechanizmą.
Kiti Jaguar F-Pace gedimai
Didelis gedimas, tiksliau gamyklinis defektas, susijęs su per trumpu kardaniniu velenu ankstyvuosiuose modeliuose (tik 2016 gamybos metų), kuris galėjo atsijungti ir sukelti visišką pavaros praradimą.
Ar verta rinktis Jaguar F-Pace?
Jaguar F-Pace yra automobilis, kuris greičiau nesiejamas su patikimumu. Problemos labiausiai paliečia dyzelinius variklius ir gali baigtis sąskaitomis, siekiančiomis net keliasdešimt tūkstančių. Perkant automobilį su dideliais benzininiais varikliais, verta peržiūrėti serviso istoriją, susijusią su aušinimo sistema. Jei pasirenkamas ankstyvųjų metų modelis, būtina atidžiai patikrinti serviso akcijas, apimančias konkretų egzempliorių.
Be scheminių gedimų (kuriuos jau galėjo pašalinti ankstesnis savininkas), Jaguar F-Pace neturi kitų, varginančių gedimų.
Komentarai