OE Nepriklausomas stabdžių bandymas Mojakare

18 spalio 2000, 11:54

Tikslumo ir poveikio aplinkai pusiausvyra

Nepriklausomas testavimas yra gyvybiškai svarbus automobilių pramonėje. Tai patikimų automobilių tyrimų ir plėtros pagrindas. Jis pašalina galimą šališkumą, kuris gali atsirasti, kai bandymus atlieka vidinės gamintojų grupės. Nepriklausomi testuotojai neturi intereso rezultatuose, užtikrindami, kad rezultatai būtų objektyvūs ir kad vartotojų bei aplinkos interesai būtų pirmoje vietoje.

Saulėtame ir pastoviame Ispanijos Mojakaro klimate neseniai nepriklausoma įmonė griežtai išbandė naujausius “Delphi” stabdžių trinkelių. Sąlygos buvo idealios: daugiau nei 3180 saulės valandų per metus ir labai mažai kritulių, galinčių paveikti rezultatus. Čia “Delphi” stabdžių trinkelės buvo išbandytos prieš kitus aukščiausios klasės prekės ženklus. Tikslas buvo aiškus: pamatyti, kurios trinkelės gali pasirodyti ne tik veiksmingai, bet ir atsakingai aplinkos atžvilgiu.

Rezultatai gauti ir jie pasakoja įtikinamą istoriją. “Delphi” stabdžių trinkelės ne tik atitiko aukštus bandymams nustatytus standartus, bet dažnai juos viršijo, išsiskirdamos iš konkurentų. Šie rezultatai liudija “Delphi” stabdžių sistemų kokybę ir patikimumą, įtvirtindami mūsų reputaciją rinkoje kaip automobilių stabdžių technologijų lyderių.

Objektyvus testavimas optimaliam stabdymui

Nepriklausoma testavimo įmonė pasirinko keturis “Mercedes A-klasės” automobilius kaip bandomuosius objektus, įrengdama juose aukščiausios klasės stabdžių diskus ir trinkeles. Tai nebuvo atsitiktinių rinkinių demonstracija, o titanų mūšis, kuriame varžėsi šeši aukščiausios klasės prekės ženklai, įskaitant “Delphi” NAO ir žemo metalo kiekio trinkeles bei OE gaminius.

Švarūs stabdžiai švariai aplinkai

Dulkių bandymui automobiliai nuvažiavo 4000 kilometrų sausais keliais, vengdami bet kokio lietaus ar paviršinio vandens trukdžių. Šis nuoseklumas buvo labai svarbus siekiant užtikrinti, kad surinktos dulkės būtų tik iš stabdžių trinkelių.

Automobiliai, važiuodami konvojumi, įveikė 200 km ilgio trasą, kurioje buvo derinami kalnų ir miesto vairavimo iššūkiai, kiekvienas ratas truko 210 minučių. Per dešimt dienų kiekvienas automobilis kasdien įveikdavo du ratus, užtikrindamas nuodugnų ir išsamų stabdžių trinkelių dulkių emisijos bandymą.

“Delphi” NAO trinkelė pasirodė pranašesnė, pranokdama kitus aukščiausios klasės prekės ženklus ir OE dulkių emisijos bandymuose. Mažiau stabdžių dulkių reiškia mažesnį stabdžių nusidėvėjimą ir, kas svarbu, mažiau išmetamų dalelių.

“Delphi” žemo metalo kiekio (low met) trinkelės taip pat pasirodė puikiai. Palyginti su kai kuriais aukščiausios klasės prekės ženklais, “Delphi” žemo metalo kiekio trinkelės išskyrė perpus mažiau dulkių, todėl efektyvumo požiūriu jos yra pirmaujančios.

Stabdžių dulkės yra daugiau nei estetinė problema transporto priemonių savininkams; tai reikšmingas aplinkosaugos klausimas. Dėvintis stabdžių trinkelėms, į orą išmetamos dalelės. Šios dulkės gali paveikti oro kokybę ir tapo aplinkosaugos taisyklių dėmesio centru. Šis rezultatas taip pat reiškia išlaidas vartotojams ir sumažina atliekų kiekį bei naujų komponentų gamybos poreikį.

Be to, mažiau dalelių ore reiškia mažesnį poveikį visuomenės sveikatai ir aplinkai, nes stabdžių dulkės buvo siejamos su kvėpavimo takų problemomis ir kitais sveikatos sutrikimais.

Tylūs stabdžiai maksimaliam komfortui

Triukšmo bandyme “Delphi” trinkelės pasiekė aukščiausius tylaus veikimo įvertinimus, pasiekdamos 9,8 triukšmo indeksą, kai 10 simbolizuoja visišką tylą. Šis rezultatas pranoko tiek IAM, tiek OE konkurentų rezultatus.

Žemas triukšmo lygis reiškia mažesnę triukšmo taršą, prisidedančią prie tylesnio gyvenimo transporto priemonės viduje ir išorėje. Vairuotojams tai reiškia ramesnę vairavimo aplinką, sumažinant klausos stresą, kuris dažnai lydi ilgas keliones.

Nuo triukšmo taršos kenčia ne tik žmonės; poveikis daromas ir laukinei gamtai, yra įrodymų, kad triukšmo tarša gali sukelti fiziologinį stresą vikšrams ir sutrikdyti jūrų žinduolių elgesį bei gerovę. Ji trukdo gyvūnams orientuotis, ieškoti maisto, poruotis ir vengti plėšrūnų, darydama įtaką jų išgyvenimui.

Nuoseklumas reiškia saugumą

Stabdžių pedalas yra tiesioginė vairuotojo jungtis su transporto priemonės stabdymo galia. Kai vairuotojas paspaudžia pedalą, tikimasi tam tikro atsako: transporto priemonė turėtų lėtėti nuspėjamu greičiu.

Nuoseklumas šiame atsakyme yra labai svarbus. Tai reiškia, kad nesvarbu, kokia situacija – ar stabdote prie raudonos šviesos saulėtą dieną, ar staigiai stabdote, kad išvengtumėte kliūties – pedalo pojūtis po kojomis išlieka toks pat, nuspėjamas ir patikimas.

“Delphi” stabdžių trinkeles išbandė nepriklausomi profesionalūs vairuotojai, gebantys pastebėti net menkiausius stabdžių pedalo pojūčio pokyčius. Palyginti su konkurentais, “Delphi” rezultatai buvo nuosekliausi. Nulinio nuokrypio pasiekimas yra reikšmingas – tai rodo, kad kiekvieną kartą, kai buvo nuspaustas stabdžių pedalas, vairuotojas jautė tiksliai tą patį. Nebuvo jokių staigmenų, jokių pasipriešinimo pokyčių ir jokio atsako vėlavimo.

Šis nuoseklumas yra vairuotojo saugumo pagrindas, nes leidžia vairuotojams išsiugdyti raumenų atmintį ir intuityvų transporto priemonės stabdymo elgsenos supratimą.

Į ateitį orientuoti rezultatai

Mojakaro bandymai suteikia įžvalgų apie automobilių saugos ir aplinkosaugos atsakomybės ateitį. Kruopščiai suplanuoti ir įvykdyti rezultatai rodo, kad “Delphi” stabdžių gaminiai yra kokybės ir tvarumo etalonas.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!