Pavarų specialistas sutelkia dėmesį į perspektyvią kardaninių velenų rinką

4 birželio 2015, 23:05

Automobilių atsarginių dalių rinka toliau vystosi pasitelkdama naujus, orientuotus į paklausą sprendimus, įskaitant ir mechaninių komponentų segmentą. Tai iliustruoja visų varomų ratų sistemos pavyzdys. Būdamas pagrindiniu automobilių gamintojų partneriu pusašių vystymo ir gamybos sferose, technologijų koncernas GKN nuosekliai eina šia nauja kryptimi ir sutelkia dėmesį į perspektyvią kardaninių velenų rinką. Bendrovė yra pasaulio rinkos lyderis pavarų sistemose bei jų sudedamose dalyse, pavyzdžiui, didelės spartos lankstuose, šoniniuose ir išilginiuose velenuose. GKN šiuos komponentus tiekia visiems žinomiems pasaulio automobilių gamintojams, o taip pat ir atsarginių dalių rinkai.

Rösrath, 2015 birželis

Originaliai sukurtos visureigiams, visų varomų ratų sistemos šiuo metu naudojamos visuose transporto priemonių segmentuose, įskaitant net ir sportinius automobilius. Manfredui Neumannui, GKN Service International automobilių atsarginiųdalių rinkodaros direktoriui, šios tendencijos priežastys yra akivaizdžios. „Sukimo momento galia šiuolaikinėse transporto priemonėse nuolat didėja ir transmisijos pavara privalo turėti galimybę šią jėgą perduoti ratams. Tuo pat metu visų ratų pavara padidina sukibimą su keliu, o tai reiškia, jog efektyviau išnaudoja varomąją variklio jėgą. Manome, kad tai viena iš priežasčių toliau mūsų keliuose populiarėti visureigiams bei keturių ratų varomiems automobiliams”. Ir iš tikrųjų, kartu su visų ratų varomais automobiliais vis dažniau kasdieniniame gyvenime naudojami ir visureigiai. Tai atspindi naujų automobilių registracijų statistika. „Ši besitęsianti tendencija didina visureigių pavarų komponentų, pavyzdžiui, kardaninių velenų paklausą, įskaitant ir atsarginių dalių rinką”, įsitikinęs Manfredas Neumannas.

Ką ši plėtra reiškia autoservisams?

Kadangi visureigių ir visų ratų varomų automobilių skaičius didėja, automobilių dirbtuvėms vis dažniau tenka susidurti su kardaninių velenų klausimais. GKN remia automobilių dirbtuves pateikdama specialų atsarginių velenų asortimentą. Pasaulinės rinkos lyderis originalios įrangos srityje yra vienintelis tiekėjas nepriklausomoje antrinėje rinkoje, siūlantis vienos, dviejų ar trijų dalių kardaninius velenus. Asortimentas šiuo metu apima OE atitinkančius velenus tokioms transporto priemonėms kaip Audi A6, A8, Q3, Q5 ir Q7, Dacia Duster, Fiat Panda 4×4, Landrover Range Rover, Freelander, Defender ir Discovery, Mercedes Vito ir Viano, Porsche Cayenne, Renault Kangoo, Seat Alhambra, Toyota Hilux arba VW Touareg , T4, T5, Phaeton, Tiguan, Sharan, Amarok ir Caddy. Spektras yra nuolat plečiamas, todėl nepriklausomi autoservisai gali įsigyti identiškus originaliems SPIDAN arba LÖBRO velenus iš oficialių GKN autodalių platintojų.

Pakeisti pilnai ar remontuoti?

Išilginiai velenai yra techniškai sudėtingi, individualiai tam tikroms transporto priemonėms suprojektuoti transmisijos komponentai. GKN kompanija juos kuria specialiai šiam tikslui įrengtuose vystymo centruose taip, kad velenai nuodugniai atitiktų transporto priemonės gamintojo reikalavimus, kartu užtikrindama norimos produkto konfigūracijos suderinamumą su gamybos procesu. Tai apima, pavyzdžiui: ilgį, svorį, medžiagą, lankstų bei specifinių dinaminių sujungimų tolerancijų tikslumą ir konstrukcinę formą, taip pat tylaus važiavimo charakteriskas (triukšmas, vibracijos, kietumas) ir elgesio savybes avarijos metu.

Tiksliai apibrėžti, nuoseklūs aukštos kokybės standartai atskirai visiems komponentams užtikrina automobilio saugumo reikalavimus. Vienas iš pavyzdžių yra vadinamasis didelės spartos VL lankstas. Šis lanksto tipas yra kuriamas atskirai konkrečiai transporto priemonei. Pavyzdžiui, kad perjungimo jėgos kompensuotųsi tinkamai, rutulinio guolio takelio kampas VL tipo lankstuose kardaniniams velenams skiriasi nuo to paties lanksto takelių šoniniuose pusašiuose. Jei originalų GKN lankstą pakeisime kito gamintojo detale, kuris nežino tikslių kardaninio veleno specifikacijų ir nesiima projektuoti lankstų pagal individulius reikalavimus, tai sukels stiprų disbalanso padidėjimą esant didesniam variklio greičiui ir netgi gali sukelti pavojų transporto priemonės saugumui. Kardaninio veleno sistemoje dažnai yra neįmanoma išardyti atskirus komponentus arba įmanoma tik jį pažeidus.

Pavyzdžiui, kryžmės, kurių negalima įprastai surinkti naujai arba tarpikliai, itin tiksliai pritaikyti įstatomam veleno lankstui. Net ir veleno perdažymas gali sukelti išmatuojamus balanso skirtumus. Dažnai jungiančios grandys kelių dalių velenuose negali būti aptarnaujamos autoservisuose arba nerandamas specialus karščiui atsparus tepalas. Visais šiais atvejais Manfredas Neumannas saugumo sumetimais rekomenduoja pilną veleno keitimą ir priduria: „Mes, GKN, padedami mūsų vystymo inžinierių dirbame spręsdami, kaip tinkamai ir profesionaliai specializuotose padaliniuose suremontuoti sugedusius kardaninius velenus, net ir pačių sudėtingiausių konfigūracijų, tuo būdu siekiame toliau aktyviai plėsti specialų asortimentą atsarginių detalių rinkai".

Visi SPIDAN ir LÖBRO prekių ženklų GKN kardaniniai velenai gali būti randami TECDOC kataloge. Norėdami sužinoti daugiau informacijos, skaitykite www.gknservice.com.

GKN yra pasaulyje pirmaujantis tiekėjas transmisijos technologijų komponentuose ir sistemose. Mūsų pozicija rinkoje remiasi ilgalaike technologijų tradicija. GKN Service International tiekia originalias GKN dalis pasaulinei atsarginių detalių rinkai. Mūsų prekiniais ženklais Spidan ir Löbro per oficialius platintojus tiekiame platų automobilių pusašių, kardaninių velenų, lankstų ir gaubtų rinkinių, bei daugelio kitų transporto priemonių atsarginių dalių asortimentą.

 

 

 

 

 

GKN Service International GmbH | Nussbaumweg 19-21 | 51503 Rösrath | Deutschland 

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!