Pažeistas amortizatoriaus kolonėlės guolis – nenuvertinkite šios problemos!

2 sausio 2024, 8:13

„McPherson“ kolonėlės guoliai gali atrodyti nepastebimi, tačiau jie turi didžiulę įtaką vairuojamo automobilio elgsenai. Jie daugiausia atsakingi už vairavimo saugumą – jie turi lemiamos įtakos transporto priemonės elgesiui vairuojant. Todėl BILSTEIN akademija rekomenduoja reguliariai tikrinti šiuos komponentus.

Vizuali apžiūra yra lemiama

Vizualinės apžiūros metu (iš viršaus atidarius gaubtą) įsitikinkite, kad pakabos kolonėlės guoliai ir amortizatoriai yra geros būklės. Bet kokia korozija, kuri kelia grėsmę šiems komponentams, gali turėti rimtų pasekmių: jei amortizatoriaus guolis yra pažeistas korozijos, blogiausiu atveju gali lūžti net viršutinis amortizatoriaus laikiklis. Diagnostikos tikslais nuimkite dangčius nuo amortizatoriaus guolių. Jei matoma korozija, amortizatoriaus guolius reikia pakeisti kuo greičiau.

Nuotraukoje parodytas sprendimas, rastas įvairiuose „Opel“ modeliuose, pvz., „Astra H“ ir „Zafira“ B

Taip pat patikrinkite likusius elementus

Tikrindami amortizatoriaus guolį, taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį į amortizatorius ir pakabos kolonėlę. Jei amortizatorius nuteka ir praranda alyvą, galiausiai jis nustos tinkamai veikti. Pažeistas amortizatorius atsitrenkia į buferį, todėl jis per anksti susidėvi. Kuo ilgiau automobilis eksploatuojamas su susidėvėjusiais amortizatoriais, tuo didesnė rizika, kad remonto išlaidos galiausiai bus didesnės.

 Būkite atsargūs intensyvaus naudojimo atveju

Nereikėtų nuvertinti amortizatorių dangtelių būklės – jie apsaugo amortizatorių nuo užteršimo. Ypač atsargūs turėtų būti tie, kurie dažnai važinėja žvyrkeliais. Stūmoklio koto paviršiuje lengvai susidaro daug mažų įlenkimų. Dėl to amortizatorius ilgainiui pradeda prarasti sandarumą.

Ką daryti jei amortizatorius suges?

Jei vizualiai apžiūrėjus priekinės ašies amortizatoriai yra pažeisti, juos reikia pakeisti. Optimalus sprendimas gali būti patobulinti BILSTEIN įmonės B6 OE amortizatoriai. Sertifikatas patvirtina jų atitiktį patvirtinimui ir nereikalauja jokių papildomų bandymų. Sumontavus būtina patikrinti ir, jei reikia, pataisyti pakabos geometriją, taip pat atlikti bandomąjį važiavimą.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!