Alyvos filtro elemento „OX 388D Eco“ nesandarumas, sumontavus 1.6 ir 2.0 TDI varikliuose, gali sukelti per didelį nuotėkį, dėl kurio variklis gali sugesti. Kaip to išvengti?
Pakeitus alyvą ir filtrą, transporto priemonėse su VW grupės dyzeliniais varikliais, šiuose varikliuose gali atsirasti nesandarumas alyvos filtro korpuso srityje. Priežastis gali būti per didelis korpuso dangtelio priveržimo momentas.
Pakeitus alyvos filtro elementą, dangtelis vėl užsukamas ant korpuso – leistinas sukimo momentas yra 25 Nm (+5 Nm). Jei naudojama per daug jėgos, sriegis gali būti pažeistas ir dangtis gali deformuotis. Rezultatas yra nuotėkis prie korpuso dangčio ir variklio alyvos nuotėkis
Svarbu: Keisdami filtrą, visada naudokite dinamometrinį raktą, kad laikytumėtės gamintojo nurodymų! Siekiant išvengti pažeidimų, prieš montuodami naujas tarpines sudrėkinkite švaria variklio alyva.
Komentarai