Šiais metais įmonės „Bilstein Group“ atstovai į parodą „Automechanika“ vyko paruošę naują koncepciją – prioritetas skiriamas ne produktams, o susitikimams. Praleidę mugėje penkias dienas, atsakingi atsarginių dalių specialistai iš Vokietijos yra labai patenkinti rezultatais. Nors parodų salėse buvo pastebimai mažiau lankytojų, tačiau vykusios diskusijos ir susitikimai buvo intensyvūs ir daug žadantys.
„Nebuvome tikri, ar verta investuoti į stendą, kurio plotas vėl siekė 360 kvadratinių metrų. Tačiau po 2,5 metų trukusios pandemijos nenorėjome praleisti progos asmeniškai pabendrauti su savo klientais. Džiaugiamės rezultatais ir itin sėkminga koncepcija, kurios pagrindu buvo ryšių kūrimas ir manai. Tinkamai parinktos koncepcijos sėkmę patvirtino ir dauguma lankytojų“, – pasakojo Thomas Mayer’is, įmonės „Bilstein Group“ Rinkodaros skyriaus direktorius.
Visiškai pertvarkytas stendas atspindėjo pakartotiniams susitikimams skiriamą dėmesį: erdvios sofos ir foteliai sukūrė atpalaiduojančią poilsio kambario atmosferą, o kruopščiai atrinktos iš medienos pagamintos detalės ir daugybė augalų pabrėžė atvirą stendo stilių. Kita vertus, atsarginių dalių pristatymas buvo mažiau pastebimas.
Šį kartą pagrindinis įmonės tikslas nebuvo pritraukti naujų klientų. Thomas Mayer’is teigia: „Nuo pat pradžių mums buvo svarbu sukurti atsvarą nuotoliniams pokalbiams su mūsų ištikimais partneriais koronaviruso pandemijos metu, tačiau mūsų stendas taip pat buvo tarsi vizualus kvietimas potencialiems naujiems klientams“.
Be to, pagrindinis vaidmuo teko įmonės „Bilstein Group“ šūkiui – „Stiprūs pavieniui, nenugalimi kaip komanda“ (angl. Individually Strong, Unbeatable as a Team). Daugelis darbuotojų taip pat džiaugėsi pirmąja proga po ilgo laiko vėl pamatyti kolegas iš užsienio.
Komentarai