Naujas febi šūkis – „SOLUTIONS DRIVEN BY YOU“

7 rugsėjo 2022, 16:02

Gerai žinomas prekinis ženklas nepriklausomoje atsarginių dalių rinkoje „febi“ pristato naują prekės ženklo šūkį. Nuo šiol naujasis febi šūkis skambės taip: „SOLUTIONS DRIVEN BY YOU“. Šis teiginys atspindi pagrindinius febi veiklos principus ir nustato naują prekinio ženklo kryptį.

„SOLUTIONS DRIVEN BY YOU“ – tai teiginys, atspindintis didelį dėmesį pirkėjų poreikiams. Mūsų veiklos principai ir toliau išlieka paprasti – pirkėjai ir toliau išlieka svarbiausias mūsų veiklos aspektas. Nesvarbu, ar jie platina, montuoja febi dalis, ar netgi vairuoja mūsų komponentais suremontuotus automobilius – būtent pirkėjai yra pagrindinis febi veiklos dėmesio centras.

Naujasis šūkis dar labiau sustiprina febi prekinio ženklo poziciją, išplėtotą prieš 5 metus. Ankstesnis devizas „Jūsų nr. 1 prekinis ženklas nepriklausomoje atsarginių dalių rinkoje – vakar, šiandien ir rytoj!“ yra tarytum didelio dėmesio pirkėjams, ilgametės kompanijos patirties bei plačios kompetencijos atsarginių dalių srityje kulminacinis momentas.

„Naujasis mūsų šūkis ne tik pabrėžia febi lyderystę, bet ir atspindi papildomą kompanijos veiklos principą. Mes jau šiandien žinome, ko mūsų pirkėjams gali prireikti rytoj“, – teigia Mick Burke, produktų grupės ir prekinio ženklo plėtros direktorius. „Mūsų komanda dirba tam, kad galėtume sklandžiai plėtoti šį požiūrį ir ateityje, taip pat tinkamai atsižvelgtume į pirkėjų poreikius įvairiose veiklos srityse. febi – tai jūsų nr. 1 prekinis ženklas nepriklausomoje atsarginių dalių rinkoje!“

febi taip pat įdiegė ir naują pakuočių dizainą. Be įprasto languoto rašto naujame pakuotės stiliuje taip pat įdiegtas ir papildomas baltas plotas, kuriame pridėtas 3 metų garantijos antspaudas bei naujasis febi šūkis.

Naujoje febi prekinio ženklo reklamos kampanijoje pagrindinis dėmesys skiriamas įvairioms atsarginių dalių rinkos tikslinėms grupėms bei jų poreikiams. Buvo pasirinktas emocionalus reklamos tipas – sukurtas vaizdo klipas, kuriame pavaizduotas šeimos kelionės metu įvykęs automobilio gedimas ir febi pagalba nemalonioje situacijoje.

Kartu prie naujo vaizdo klipo pridėjome įvairias pirkėjų sėkmės istorijas. Mes apklausėme nemažai didmeninės prekybos partnerių, mažmeninės prekybos atstovų, autoservisų, galutinių produktų naudotojų bei pačios kompanijos darbuotuojų. Įvairūs teigiami febi produktų naudotojų atsiliepimai – tai dar vienas svarbus reklaminės kampanijos bruožas.

Populiarinant naują febi – bene stipriausio „bilstein group“ prekinio ženklo – šūkį buvo sukurta nemažai skaitmeninės bei tradiciniams reklamos kanalams pritaikytos medžiagos. Joje pabrėžiama, kad svarbiausias febi įsipareigojimas yra teikti į pirkėjų poreikius orientuotus atsarginių dalių rinkos sprendimus.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!