Skirtingai vadinamas 1,9 dyzelinis variklis buvo montuojamas „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Opel“, „Vauxhall“, „Saab“ ir „Suzuki“ automobiliuose. „Blue Print“ ekspertai pasakys, kas gali sukelti netolygų veikimą.
Problema:
- Variklis neveikia sklandžiai.
- Nėra jėgos.
- Netolygi variklio eiga tuščiąja eiga.
- Maža variklio tuščioji eiga.
Aukščiau išvardytus simptomus lydi užsidegusi variklio įspėjamoji lemputė. Variklio valdiklyje galima perskaityti šiuos gedimų kodus:
- P0401 EGR Solenoidinis vožtuvas užstrigo uždarytas.
- P0401 EGR Solenoidinis vožtuvas užstrigo atidarytas.
Priežastis
galŠiuos simptomus gali sukelti per daug susikaupusių suodžių, dėl kurių užsiblokuoja EGR vožtuvas.
Sprendimas
Išimkite EGR vožtuvą, patikrinkite, ar nėra per daug suodžių nuosėdų ir, jei reikia, pakeiskite. Sumontavę naują EGR vožtuvą, patikrinkite, ar sistema tinkamai veikia. Kai variklis 5šils iki darbinės temperatūros, prijunkite atitinkamą diagnostinį testerį ir patikrinkite, ar nėra gedimų kodų.
Tada duomenų sąraše pasirinkite oro srautą (Mass Air Flow – MAF) ir išmetamųjų dujų recirkuliaciją (Exhaust Gas Recirculation – EGR). Varikliui dirbant tuščiąja eiga – uždarius EGR vožtuvą – srauto jutiklio parodymai turėtų būti 400-600 mg/s.
Išjungus elektros vartotojus ir kelis kartus nuspaudus akceleratoriaus pedalą, srauto jutiklio parametrai turėtų greitai pasikeisti.
Varikliui dirbant tuščiąja eiga – atidarius EGR vožtuvą – srauto jutiklio parodymai turėtų būti 150-400 mg/s.
Daugiau informacijos galima rasti svetainėje partsfinder.bilsteingroup.com
Komentarai