„Goodyear“ pristatė koncepcinį padangos modelį „Triple Tube“. Ši padanga gali pati reguliuoti slėgį, prisitaikyti prie eismo sąlygų ir pasiruošti būsimiems posūkiams. Ši padanga bus naudojama savarankiškai važiuojančiuose automobiliuose.
Padanga galės prisitaikyti pagal tris skirtingus režimus:
· Eko/Saugumo režimas sumažina trintį tarp padangos ir kelio dangos. Važiuojant šiuo režimu padanga pasižymi geriausiomis stabdymo charakteristikomis;
· Sport režimas puikiausiai tinka važiuojant sausa kelio danga. Šiame režime padangos protektorius įgyja kūgio formą ir užtikrina optimaliausią sukibimą su kelio danga;
· Šlapios kelio dangos režimas. Važiuojant šiuo režimu padanga sumažina akvaplaningo galimybę. Padangos protektorius iškyla padangos centre, o tai padidina padangos skersmenį ir sukuria siauresnį ir ilgesnį kontaktą su kelio danga.
Padangos veikimo principas paremtas sumontuotu kompresoriumi, kuris iš pagrindinės oro kameros pumpuoja orą į tris kitas atskiras oro kameras. Pradūrus vieną iš trijų oro kamerų galima ir toliau važiuoti automobiliu. Padanga gali prisitaikyti prie originalių automobilio gamintojo montuojamų ratlankių.
„Triple Tube“ padangos mišinys yra pagamintas iš pelenų ir ryžių lukštų. Šią technologiją „Goodyear“ pristatė 2014 metais.
Padanga „Triple Tube“ yra koncepcinis modelis, tad tiksli padangos išleidimo data nėra žinoma.
Komentarai