TRW informavo, kad jos trečiosios kartos elektrinė vairavimo sistema (EPS) bus gamykliškai montuojama šiuose automobiliuose: Europoje – VW Polo, Up ir e-Up, Audi S1, Škoda Rapid, Space Back, Fabia ir Citigo bei FIAT 500L ir Kinijoje – GAC FIAT Viaggio. Remiantis šiais duomenimis TRW sistema bus įdiegta mažiausiai 1 000 000 automobilių.
Trečios kartos TRW elektrinė vairavimo sistema (EPS CD) yra modulinės konstrukcijos, tai leidžia gamintojui ją montuoti keliose vietose. Dėka to, vairo stiprintuvo siurblio pakeitimas bus daug lengvesnis.
– „Trečios kartos EPS technologija gamintojus skatina labiau naudoti modulines konstrukcijas automobilio gamybos etapuose. Modulinės konstrukcijos sutrumpina automobilio surinkimo laiką bei supaprastina automobilio sandarą. Modulinėje konstrukcijoje visa reikalinga gaminio elektronika yra įdiegta viename bloke. Modulinė konstrukcija mums leidžia pritaikyti gaminį net keliems regionams visame pasaulyje.“ – teigia Dirk Kesselgruber, TRW inžinerijos skyriaus viceprezidentas.
TRW asortimente yra dvi EPS sistemos, kurios tinka daugeliui automobilių. Abi šios sistemos užtikrina vairo sukimo palengvinimą tada, kuomet to reikia. Pirmoji sistema yra sumontuota ant vairo kolonėlės, po prietaisų skydeliu, kita sistema yra diržinio tipo, kuri vairo pastiprinimą perduoda diržo pagalba.
Šios EPS technologijos dėka kuro suvartojimas sumažėja net iki 0,3-0,4l/100 km, o kenksmingų dujų išskyrimas į atmosferą sumažėja 7-8g/km.
TRW pradėjo EPS technologijos kūrimą 2001 metais ir nuo to laiko šios technologijos egzempliorių buvo pagaminta net 26 000 000.
Komentarai