„Autodata“ įmonė veda „Autodocta“ praktinį vadovą, kuriame pateikiami įprastų, tačiau sunkiai diagnozuojamų automobilių problemų sprendimai. Šį kartą aptariama problema yra „Chrysler“ gedimas, kai užsidega variklio gedimo įspėjamoji lemputė ir atmintyje išsaugomas klaidos kodas P2463.
Neseniai mūsų dirbtuvėje buvo 2010 m. „Grand Voyager“, kuriame degė variklio gedimo įspėjamoji lemputė, o valdymo kompiuterio gedimų atmintyje buvo įrašytas gedimo kodas P2463. Regeneravome dyzelino kietųjų dalelių filtrą ir kurį laiką viskas buvo gerai, tačiau dabar automobilis grįžo į dirbtuvę ir gedimų atmintyje yra su dyzelino dalelių filtru susijusių gedimų kodai. Nenorime pakeisti dyzelino dalelių filtro, nes jis brangus. Ar galėtumėte mums ką nors patarti?
Atsakymas: Taip, aprašytas gedimas mums yra žinomas ir jis dažnai taikosi „Grand Voyager“ modeliuose su 2,8 dyzeliniu varikliu. Gedimo priežastis yra blogas dyzelino dalelių filtro slėgio jutiklio ir laidų jungties kontaktas dėl korozijos (1.1 pav.). Kietųjų dalelių filtro jutiklį ir laidų jungtį pakeiskite remonto rinkiniu, kurį galite įsigyti „Chrysler“ dalių skirtuke. Kalibruokite kietųjų dalelių filtro jutiklį atitinkama diagnostikos įranga. Išvalykite gedimų kodus ir atlikite bandomąjį važiavimą, kad išsiaiškintumėte, ar problema išspręsta.
Komentarai