„Škoda Yeti“: variklis veikia avariniu režimu, EPC klaida

15 kovo 2021, 8:00

„Autodata“ įmonė veda „Autodocta“ praktinį vadovą, kuriame pateikiami įprastų, tačiau sunkiai diagnozuojamų automobilių problemų sprendimai. Šį kartą aptariama problema yra avarinio „Skoda Yeti“ variklio veikimo režimas kartu su elektronine slėgio reguliavimo (EPC) įspėjamąja lempute.

Mūsų dirbtuvėje yra 2015 m. „Škoda Yeti 2.0 TDI“ su keliais gedimais. Variklis veikia avariniu režimu, šviečia elektroninio slėgio valdymo (EPC) įspėjamoji lemputė ir mirksi įkaitinimo žvakės įspėjamoji lemputė. Skirtingoms sistemoms išsaugoti keli gedimų kodai, todėl dar sunkiau diagnozuoti gedimą. Prašome pagalbos.

Atsakymas: Aprašytos problemos mums yra žinomos ir taikosi „Yeti“ modeliuose su DFSA variklio kodu. Gedimą sukelia trumpasis jungimas, atsirandantis trinant tarp variklio laidų pynės ir priekinio kairio važiuoklės elemento. Nuimkite oro valytuvo korpusą, kad galėtumėte patekti prie variklio laidų. Patikrinkite vietas, kur susidėvėję variklio laidai (1.1 pav.). Patikrinkite, ar laidų pynėje nėra pažeistų laidų (1.2 pav.). Jei reikia, pataisykite arba pakeiskite pašildyto lambda zondo laidus. Patikrinkite, ar tinkamai atskirti laidai ir gretimi elementai. Išvalykite gedimų kodus ir atlikite bandomąjį važiavimą, kad išsiaiškintumėte, ar problema išspręsta.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!