UAB „Inter Cars Lietuva“ mokymai

25 rugpjūčio 2015, 23:13

Seminaras „Meistras-priėmėjas ir klientas. Kaip teisingai bendrauti?“

Labai dažnai įmonės praranda klientą, ne dėl nekokybiškai atliktų darbų, o dėl netinkamo bendravimo su klientais. Todėl įmonė „Inter Cars Lietuva“ nori pakviesti į seminarą servisų meistrus – priėmėjus, kurie kiekvieną dieną susiduria su įvairiausiais klientais.

Seminaro tikslas:supažindinti su efektyviais klientų aptarnavimo principais, išanalizuoti dažniausiai pasitaikančias bendravimo ir pardavimo situacijas, aptarti įmonės pardavimų gerinimo strategijas, daugiausiai dėmesio skiriant bendravimo su klientais kompetencijos tobulinimui.

Nauda:dalyviai išmoks efektyviai bendrauti su klientais, sudaryti patikimą įspūdį susitikimo metu, dalykiškai kalbėti telefonu, tinkamai bendraujant tarpusavyje ir su klientais pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.

Vieta ir data

Vilnius, Pilaitės pr. 20, viešbučio „Green Vilnius Hotel“ konferencijų salė. / 2015.10.09

Papildoma informacija

Metodai:teorinė medžiaga, inscenizavimo pratimai, situacijų analizė, diskusija, įgūdžių formavimo pratimas, video treniruotė.
Trukmė: 1 diena, 8 ak. val.
Registracijos pradžia: 8.30 val.
Seminaro pradžia: 9.00 val,
Lektorius: Doc.dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė

Kaina: 96 eurai (be PVM).Į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės

Registracija: http://mokymai.intercars.lt/

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!