„KYB“ remia „ Team JAOS“ dalyvaujantį „Asia Cross Country“ ralyje (AXCR) 2018.
„AXCR“ istorija prasideda jau 1996 metais. 2001 m. ralis gavo „FIA“ (Tarptautinės automobilių federacijos) pažymėjimą ir šiuo metu turi didžiausio tarptautinio ralio Azijoje, žinomą dar kaip „Paryžius – Rytų Dakaras“, statusą. „AXCR“ disciplinos apima motociklų lenktynes, keturračių lenktynes, motociklų su šonine priekaba lenktynes ir 4×4 automobilių lenktynes. Dauguma jų yra suskirstyta į klases: benzino, dyzelino ir elektrinės transporto priemonės.
„JAOS“ komandos automobilis – tai „Toyota Double Cab“ HILUX REVO (Revo / Toyota: Hilux) 2,8 G. Žinoma, šioje transporto priemonėje negalėjo pritrūkti specialiai sukurtų „KYB“ amortizatorių.
Lenktynėse dalyvavo du komandos nariai. 30-ies metų Tomonori Noto iš Japonijos, kuris pradėjo lenktynes būdamas dešimties metų berniukas. Jis prisijungė prie „Team JAOS“ 2015 metais. Keleivių sėdynėje sėdėjo 40-ies metų Kazuhiro Tanaka, taip pat iš Japonijos. Tanaka baigė mechanikos inžinerijos studijas, o 2001 m. pradėjo dirbti „KYB“. 2015 m. jis prisijungė prie „JAOS“ techninės komandos „AXCR“ raliuose, o 2017 m. tapo pilotu.
„AXCR“ 2018 dalyviai Tailande pradėtas lenktynes baigė finišo linijoje Kambodžoje. Ralio maršrutas vedė per Siemreabą (Siĕm Réab), populiariausią Kambodžos turistinį regioną, tęsėsi 2 200 km. Tai buvo puikus vairavimo technikos, navigacijos įgūdžių, atkaklumo ir komandinio darbo įgūdžių egzaminas. Transporto priemonėms tai buvo techninis bandymas, kuris parodė jų atsparumą ir galią.
„KYB“ jau kelerius metus yra „Team JAOS“ partneris ir laukia kitų sėkmių, paremtų ankstesniųjų ralių patirtimi. Geriausias rezultatas iki šiol – tai penktoji komandos pozicija.
Komentarai