Mercedes E-Class važiuoklė buvo sukurta remiantis Mercedes ir BILSTEIN inžinierių sukurtomis oro pagalvėmis. Verta patikrinti, kaip tvarkyti šį neįprastą pakabos sprendimą.
– Lietuvoje taksi vairuotojai prisidėjo prie „akiniuočių“ populiarumo, kas puikiai patvirtina jų naudojimo patikimumą. Laikui bėgant, natūraliai nusidėvi dalių komponentai, bet oro pagalvės nesusijusios su astronominiais kaštais, palyginus su tradiciniais amortizatoriais, -sako Andrzej Wojciech Buczek, techninis patarėjas „IHR“ firmoje „Warszawa, BILSTEIN“ prekės ženklo atstovas Lenkijoje. Mechanikui naujų komponentų surinkimas nebus ypatingai sunkus iššūkis, jei laikysis nurodymų ir darbo tvarkos. Mūsų techninių mokymų dalyviai yra įsitikinę, kad baigę studijas be abejonių išplėtė paslaugų teikimą savo dirbtuvėse, – priduria.
Keičiant reikia laikytis septynių taisyklių:
- Oro pagalvės, kaip ir tradicinių amortizatorių atveju, keičiamos poromis, ant tos pačios ašies.
- Kiekvieną naują elementą reikia atidžiai patikrinti ar nėra padaryta žalos transportuojant, prieš montavimą reikia įvertinti kitų dalių (žarnų, kompresoriaus ir kt.) techninę būklę ir jei yra susidėvėjimo požymiai, jas pakeisti.
- Per visą oro pagalvių keitimo procedūrą, reikia žingsnis po žingsnio laikytis instrukcijos, o jei yra naudojami atitinkami diagnostikos prietaisai, naudotis pateikta instrukcija.
- Prieš nuleidžiant automobilį ant žemės, reikia pripūsti oro pagalves.
- Teisingas ir pilnas oro pagalvių užpildymas turi įvykti automobilį pastačius ant tvirto pagrindo, anksčiau išmatuotoje standartinėje pakabos padėtyje.
- Pripildžius oro pagalves, patikrinkite ir įvertinkite jų formą. Bet kokios deformacijos rodo neteisingą pakeitimą arba elemento pažeidimą.
- Pakeitus oro pagalves, kaip ir tradiciniams amortizatoriams, reikia nustatyti ratų ir pakabos geometriją.
Komentarai