Dėl kuro bako išleidimo sistemos defekto gali būti nutrauktas kuro tiekimo kabelis ir dėl to gali būti klaidingi kuro lygio indikatoriaus parodymai. „Volvo“ transporto priemonių pavyzdžiu pristatome diagnostikos ir remonto instrukcijas.
Gedimo simptomai, kuriuos nurodo klientas, atvykęs į dirbtuves, gali būti: neteisingai nurodomas degalų bako turinys ir garsus šnypštimas atidarant degalų baką. Tai reiškia, kad sugedęs degalų tiekimo kabelis.
Degalų bako išleidimo sistemos defekto atveju rezervuare gali susidaryti didelis vakuumas. Tai, savo ruožtu, gali sukelti kuro bako susitraukimą. Degalų tiekimo modulį sudaro flanšo dangtis ir bakas su degalų lygio jutikliu ir kuro siurbliu. Dėl dviejų dalių konstrukcijos, degalų tiekimo modulis gali kompensuoti kuro bako dydžio pakitimus nurodytoje srityje (1 pav.).
Tačiau, jei, pavyzdžiui, dėl šalčio, vakuumas tampa per didelis ir degalų bakas smarkiai susitraukia, kuro lygio jutiklio kabelis gali nulūžti (2 pav.).
Degalų bako išleidimo sistema
Degalų bako išleidimo sistema apsaugo nuo kenksmingų angliavandenilių patekimo į aplinką dėl kuro garų (7) surišimo anglies filtruose (AKF). Todėl degalų bako išleidimo sistema dažnai vadinama anglies filtravimo sistema arba kitaip vadinama AKF. Anglies filtro rezervuaras tam tikrais atvejais yra išplaunamas grynu oru, per anglies filtro uždarymo vožtuvą (8).
Sukaupti angliavandeniliai per regeneravimo vožtuvą reguliariai tiekiami į degimo kamerą (4).
Degalų bako išleidimo sistema taip pat vėdina kuro baką, kai jame yra sukurtas vakuumas, pvz.: kai pilamas kuras arba esant žemai lauko temperatūrai.
Galimos degalų bako išleidimo sistemos sutrikimų priežastys yra šios:
- pažeisti elektromagnetiniai vožtuvai,
- užsikimšęs anglies filtras,
- uždaromas degalų tiekimo angos dangtelis (1),
- sutrūkę arba neprijungti laidai.
Komentarai