Mechaninis vakuuminis siurblys EVOII dabar yra lengvesnis ir efektyvesnis nei panašūs produktai. Dėka to, jis prilygsta brangesniems elektriniams siurbliams. Šio „Bosch“ gaminio gamybos kaštai yra net 75 proc. mažesni, nei elektrinio vakuuminio siurblio.
„Bosch“ vakuuminis siurblys naujos kartos varikliams
Naujos generacijos gaminiai yra puikus sprendimas naujos kartos benzininiams ir dyzeliniams varikliams. Mechaninio vakuuminio siurblio panaudojimas sumažina CO2 emisiją 0,4 gr./km. Šis vakuuminis siurblys pasižymi patikimumu ir yra įmontuotas variklio viduje, todėl vairuotojas negirdės šio siurblio skleidžiamo garso.
„Bosch“ visiškai modifikavo siurblio, kurio iki šios buvo pagaminta net 45 mln. vnt., konstrukciją. Naujos kartos vakuuminis siurblys yra 300 gramų lengvesnis nei kiti vakuuminiai siurbliai ir net 1 kilogramu lengvesnis už elektrinį vakuuminį siurblį. Toks svoris buvo pasiektas naudojant termoplastiko lydinį. Siurblio kojelės išlaiko didelį slėgį, o pats rotorius sveria nedaug.
Mechaninio siurblio veikimas dyzeliniame variklyje jau yra nepakitęs daugelį metų. Be to pastebime, kad gamintojai kuria vakuumus ir benzininiuose varikliuose, tai yra daroma todėl, kad sunaudojama 15 proc. mažiau kuro. Jau 2013 metais apie 40 proc. automobilių turėjo tiesioginio benzino įpurškimo sistemą. Naujos kartos benzininiai varikliai su tiesioginio įpurškimo sistema reikalauja papildomo vakuuminio siurblio, nes droselio korpusas negali kontroliuoti vakuumo.
– „Atidavėme savo produktą testavimui. Galutinis variantas buvo suprojektuotas taip, kad sukurtų atitinkamą vakuumą varikliui ir turėtų mažiausią trinties jėgą tarp visų rinkoje esančių gaminių. Šios konstrukcijos efektyvumas ir besisukančių elementų tikslumas bei mažiausia trintis buvo pasiekta po begalės testų ir apskaičiavimų. Kelių modifikacijų dėka galima sukurti vakuuminius siurblius daugeliui variklių.“ – patvirtino Alessandro Fauda, mechaninio vakuuminio siurblio vystymo vadovas.
Komentarai