Problemos keičiant EGR „BMW“ 1.5/1.6/2.0 l su dyzeliniais varikliais

23 spalio 2017, 23:40

Kartais EGR vožtuvas netinka ir jį galima pritvirtinti jėga. Žemiau pateiksime problemos sprendimą.

Transporto priemonės, kurioms pritaikytas žemiau esantis tekstas, tai „BMW“ su dyzeliniais  varikliais 1.5/1.6/2.0 l tokių modelių: F10, F11, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F36, F45, F46, F82, F83.

Elektros variklio EGR vožtuvas 7.04493.17.0 (nr. 11718513132) gali būti montuojamas esant įtampai, kitaip jis gali būti sugadintas montavimo metu.

Surinkimas turi būti atliekamas tokia tvarka:

  • Prieš montavimą prijungti elektros kištuką prie EGR vožtuvo korpuso (1) kištuku.
  • Prijungti atitinkamą variklio testerį prie transporto priemonės.
  • Prisijungus prie kompiuterio pasirinkti aptarnavimo funkciją „EGR vožtuvo keitimas“. Per EGR vožtuvą turi tekėti elektros srovė. Tai galima pažinti pagal tai, jog  vožtuvo plokštė (3) lengvai įtraukta į vožtuvo korpusą (2) .
  • Tik dabar galima sumontuoti EGR vožtuvą  į aušinimo modulio EGR.

Kai EGR vožtuvas nėra su įtampa, jo reduktorius užima savo poziciją galinėje padėtyje. Jėga, veikianti vožtuvo plokštelę (3) gali pažeisti reduktorių.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!