Firma „Bosch” neseniai papildė dar dviem komponentais paskirstymo diržo sistemą, tinkančiais labai populiariems varikliams 1.9, 2.0 ir 2.4 JTD/JTDM/CDTI koncerno „Fiat Chrysler Automobiles” produkcijai.
Šie varikliai buvo, o kai kurie dar yra automobiliuose, tokių prekinių ženklų kaip „Fiat”, „Alfa Romeo”, „Lancia” ar „Opel”, „SAAB”. Šiuo metu vandens siurblio ir paskirstymo diržo komplektas 1 987 946 457, kaip ir paskirstymo diržo komplektas 1 987 948 960 yra aprūpinti visais komponentais, kurie reikalingi keičiant šią sistemą ir yra rekomenduojami variklių gamintojų.
Montuojant naują paskirstymo diržo sistemą, visada reikia naudoti naujus varžtus ir kvadratinę veržlę, kuri yra paskirstymo diržo komplektacijoje. Vieną kartą išmontuoti varžtai ir kvadratinė veržlė, sutvirtinanti paskirstymo diržo komponentus, negali būti naudojami dar kartą (pav.1).
Norint sumontuoti įtempiklio velenėlį, pirmiausia reikia įdėti į išilginį griovelį, esantį už galinio siurblio „Common Rail” laikiklio, kvadratinę veržlę (6). Tada iš priekio pritvirtinti įtempiklio velenėlį, panaudojus varžtus M8 x1,25×54 (5). Tuose varikliuose, kurie buvo paminėti anksčiau, galima sutikti dviejų tipų sriegius variklio bloke po vedančio velenėlio varžtu (3). Kai kuriose transporto priemonėse gali būti naudojamas sriegis M8, o kitose sriegis M10. Todėl anksčiau paminėtoje paskirstymo diržo sistemoje naudojami du varžtų tipai (1), o atitinkamus varžtus reikia indentifikuoti transporto priemonėje (pav.2 ir pav.3). Paskirstymo veleną reikia sumontuoti naudojant poveržlę (2) ir reikiamą varžtą (1).
Priklausomai nuo varžtų, naudojamų paskirstymo veleno pritvirtinimui, reikia taikyti skirtingus varžtų sukimo momentus. Tuo atveju, kai ESI [tronic] dokumentacija arba transporto priemonės gamintojo dokumentuose nėra pateiktas konkretus varžto priveržimo momentas (1), reikia naudoti šiuos veržiamųjų dalių sukimo momentus:
- varžtas su sriegiu M8 – 22-28 Nm;
- varžtas su sriegiu M10 – 45-55 nm.
Komentarai