Artėjant žiemai MANN-FILTER pristato kuro filtrą dyzeliniams varikliams su integruotu dvipusiu šildymu. Net esant niegiamai temperatūrai, filtras užtikrina patikimą šalto dyzelinio variklio užvedimą.
Net žieminis dyzelinas esant – 20 laipsnių temperatūrai, pradeda keisti savo būseną ir negali laisvai judėti. Dyzeline gali susiformuoti parafino kristalai, kurie gali susiklijuoti ir užkimšti mažas kuro filtro poras. Naujame filtre filtravimo riba prekelta į 8 laipsniais mažesnę temperatūrą, tokiu būdu suteikiant patikimą šalto variklio užvedimą net esant žemai temperatūrai. Šis filtras jau yra montuojamas kaip originali įranga „Mercedes-Benz“ lengvuosiuose automobiliuose bei sunkvežiniuose.
Įmonė MANN-FILTER nuo gruodžio mėnesio naują filtrą įveda į prekybą atsarginių automobilių detalių rinkoje. – „ Tokiu būdu mes galėsime susidoroti su žymiai padidėjusia paklausa antrinėje rinkoje.“ – teigia Melanie Michler. Kalbant apie technines naujoves, kuro filtro konstrukcijoje yra įmontuotas daigiasluoksnis kaitinimo elementas, turintis 540 W šildymo galią ir palengvinantis dyzelino patekimą aplink kaitinimo elementus.
Su šiuo nauju, dyzeliniams varikliams skirtu, filtru, vairuotojai gali jaustis saugiai ir ištikus priešlaikiniams temperatūros atšalimams. Įprasto dyzelino filtravimo riba yra apie – 7laipsniai. Integruotas šildytuvas garantuoja sklandų dyzelino filtravimą esant žemesnei nei – 15 laipsnių temperatūrai. Net jei dyzelinas nėra pakeistas iš vasarinio į žieminį, šildymo sistema padeda užvesti variklį, esant – 15 laipsnių temperatūrai.
Šildymo sistema yra ekonomiška – ją reguliuoja variklio valdiklis, sistema veikia tik tada, kai reikia. Šiuo tikslu vienas iš filtro elementų yra lauko temperatūros ir slėgio daviklis.
Naujame filtre yra patobulinta filtravimo medžiaga, kuri prailgina filtro ilgaamžiškumą. Filtrą reikia keisti kas trejus metus arba pravažiavus 70 000 km.
Komentarai