NGK tiekia savo produkciją kaip originalią įrangą naujajam GOLF VII automobiliui. Benzininiai ir dyzeliniai varikliai EURO 6 naujajame GOLF VII ir toliau gaminami su NGK SPARK PLUG žvakėmis ir lamda zondais bei temperatūros jutikliais NTK.
Pagrindiniuose benzininiuose varikliuose 1,2 ir 1,4 TSI montuojamos platininės uždegimo žvakės PZKER7A8EGS. Plono centrinio elektrodo su platininiu galu ir masės elektrodo dėka, lengvai patenka oro ir degalų mišinys bei plinta ugnis. Masės elektrodas yra sudarytas iš trijų sluoksnių varinės šerdies. Visa žvakė turi „ilgą izoliatorių“ NGK pristatytą jau 2011 m., jis apsaugo nuo išorės įtrūkimų.
Naujajam dyzeliniam varikliui EA288, WOLKSVAGEN pasirinko kaitinimo žvakes NGK Y1002 AS. Šios žvakės turi tik 3,5 mm skersmens šilumos vamzdį ir „pažangią greito pakaitinimo sistemą“, kuri leidžia sušildyti uždegimo žvakę iki 1000°C per mažiau, kaip 2 sekundes. Rezultate, žvakė garantuoja patikimą ir ekologišką šalto variklio užvedimą nepriklausomai nuo aplinkos oro temperatūros ir palaiko jį kol variklis pasieks normalią darbinę temperatūrą.
Naujojo GOLF VII išmetimo sistemai NGK tiekia NTK prekės ženklo lamda zondus. 1,2 TSI modelio varikliui buvo pasirinktas dvejetainis lambda zondas OZAS-S, kuris reguliuoja mišinio formavimąsį. 1,4 TSI varikliuose montuojamas ZFAS-U zondas – kaip reguliavimo zondas ir OZAS-S, kaip diagnostinis zondas. Zondas ZFAS-U taip pat montuojamas 1,6 TDI varikliuose.
Optimalų dyzelinių variklių darbą taip pat palaiko NTK temperatūtos jutikliai, kurie garantuoja optimalų įrangos darbą išmetimo sistemoje: jutiklis A CTAS-T kontroliuoja išmetamųjų dujų temperatūrą, jis yra prie turbokompresoriaus. Šis „Thermistor” tipo jutiklis turi labai greitą reakcijos laiką ir labai tikslius išmetamųjų dujų temperatūros matavimus, diapazone nuo 100 iki 900°C.
Komentarai