Ratų guolio gedimas „Audi A2“, „Seat Cordoba“, „Ibiza IV“, „Škoda Fabia“, „VW Polo“ ir „VW Fox“ automobiliuose vairuojant sukelia stiprų triukšmą ir laisvumą ant stebulės. Šiuo atveju atkreipkite dėmesį į tai ar nepažeista tarpinė.
Įmonė FEBI rekomenduoja keičiant rato guolį, pakeisti ir riebokšlį. Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad riebokšliai yra dviejų dydžių (64 mm i 72 mm). Atkreipkite dėmesį į tai, kad ratų dydis matuojamas coliais.
Per pažeistą riebokšlį patenka vanduo į rato guolį ir susiformuoja rūdys (1 ir 2 nuotrauka). riebokšlis(1 pav.), kuris yra tarp homokinetinio šarnyro ir rato stebulės yra pagamintas iš plastiko ir jį nuimamt galima lengvai pažeisti. Jei riebokšlis yra pažeistas, jo tinkamai sumontuoti yra neįmanoma, nes per pažeistas vietas vanduo skverbiasi į rato guolį. Nuo to atsiranda triukšmas ir sugenda guolis.
Dėmesio:
Netinkamų priemonių naudojimas gali sukelti priešlaikinį guolio ir ABS sistemos gedimą. Montavimo metu reikėtų vadovautis gamintojo instrukcija.
Rato guolio komplektą sudaro rato guolis ir varžtas.
FEBI Nr. 24414
OE Nr. 6Q0 407 621 AD
Tinka šiems automobiliams: „Audi A2“; „Seat Cordoba“, „Ibiza IV“; „Škoda Fabia“; „VW Polo“, „Fox“.
Komentarai