Šiuo metu stabdžių trinkelės turi užtikrinti transporto priemonės trumpiausią stabdymo kelią, neskleidžiant papildomo triukšmo (cypimo). Vykdydamos šią užduotį jos patiria didžiules apkrovas – beveik 140 bar slėgį ir 700 °C temperatūrą. Todėl, renkantis stabdžių trinkelių prekės ženklą, negalimi jokie kompromisai!
Kaip pirmaujantis originalių dalių (OE) technologijų gamintojas, įmonė „Delphi” projektuoja, gamina ir bando stabdžių trinkeles taip, kad jos atitiktų tokius pačius darbo, patvarumo ir patikimumo standartus, kaip ir montuojamos naujuose automobiliuose. „Delphi” stabdžių trinkelės – tai 5 kokybės sluoksniai. Galvodami apie stabdžių sistemos kokybę, nepamirškite 5 priežasčių, dėl kurių verta rinktis „Delphi”.
Slopinančioji plokštelė
Viena iš tylaus stabdymo paslapčių – cypimą slopinanti plokštelė. Ne visos atsarginių dalių gamybos įmonės taiko tokio tipo sprendimus. „Delphi“ naudoja pagal OE technologiją pagamintas slopinančiąsias plokšteles, pasižyminčias skirtingais slopinimo laipsniais. Jos gaminamos taip, kad užtikrintų reikiamą triukšmo (cypimo) slopinimo lygį – slopinančiosios plokštelės medžiaga kruopščiai parenkama ir tvirtinama prie plokštelės mechaniniu būdu, tvirtinimo detalėmis ir (arba) klijuojama šiluminiu būdu.
Laikančioji plokštelė
Laikančioji plokštelė sudaro visų likusių elementų pagrindą, todėl turi būti pakankamai tvirta ir patvari. Visos „Delphi“ laikančiosios plokštelės pagamintos iš ypač elastingo štampuoto plieno, taikant tą pačią technologiją, kaip ir OE dalių gamyboje. Aukštai temperatūrai ir cheminių medžiagų poveikiui atspari miltelinė danga padidina apsaugą nuo korozijos, taip pat užtikrina tikslius matmenis ir leidžiamus nuokrypius, palengvina montavimą.
Tarpinis sluoksnis OE
„Delphi“, kitaip nei dauguma gamintojų, naudoja unikalią technologiją – specialų tarpinį sluoksnį. Tarp laikančiosios plokštelės ir frikcinės medžiagos patalpintas 3 mm storio tarpinis sluoksnis sugeria triukšmą ir veikia kaip šilumos izoliatorius, sumažinantis apkabos (suporto) temperatūrą ir stabdžių skysčiui perduodamą šilumos kiekį. Tai ypač svarbu staigaus arba ilgo stabdymo atvejais, kadangi mažesnis šilumos perdavimas stabdžių skysčiui apsaugo nuo jo užvirimo ir užtikrina efektyvų stabdymą. Tarpinis sluoksnis taip pat pagerina laikančiosios plokštelės sukibimą su frikcine medžiaga, taip padidindamas trinkelės patvarumą.
Frikcinė medžiaga
Sportinių automobilių stabdžiai gerokai skiriasi nuo naudojamų nedideliuose arba miesto automobiliuose. Todėl frikcinė medžiaga taip pat turi būti atitinkamai pritaikyta. Įmonė turi daugiau nei 20 skirtingų mišinių, pagamintų iš daugiau nei 130 skirtingų sudėtinių frikcinių medžiagų, užtikrinančių, kad kiekviena stabdžių trinkelė bus tinkama konkrečios markės ir modelio transporto priemonei. Kiti atsarginių dalių gamintojai naudoja tik vieną arba du mišinius, todėl pasiekiamas mažesnis darbo efektyvumas. Įmonė neužmiega ant laurų. Nuolat bando naujus mišinius ir sudedamąsias dalis, jų skaičius siekia daugiau nei 300 per metus. Tai suteikia įmonei galimybę nuolat pirmauti produktų parametrų ir aplinkos apsaugos srityse.
Frikcinis andėklas
Siekiant sutrumpinti stabdžių trinkelių prisiderinimo trukmę ir tuo metu pasireiškiantį cypimą, „Delphi“ stabdžių trinkelės yra frezuojamos taip pat, kaip ir naujiems automobiliams skirtos dalys. Nepriklausomai nuo formos, jos suprojektuotos taip tiksliai, kad bendrai su atitinkama frikcine medžiaga užtikrintų atitikimą OE dalims keliamiems reikalavimams jau nuo pirmos naudojimo dienos. Įmonės stabdžių trinkelėse taip pat yra tarpai, jeigu jie yra reikalaujami. Naudojami tarpai užtikrina elastingą trinkelių darbą ir pašalina frikcines medžiagos įtrūkimo pavojų, suteikia galimybę pašalinti vandenį ir dulkes.
„Delphi“ informacija
Komentarai