Įtempimo mechanizmo grandinės gedimai automobiliuose OPEL 2.0 ir 2.2 varikliais

20 sausio 2013, 23:00

Neteisingas paskirstymo elementų montavimas OPEL varikliuose, gali privesti prie grandinės pailgėjimo. Neteisingai sumontuoti paskirstymo elementai gali sukelti nereguliarų variklio darbą, blogiausiu atveju, gali net sugadinti variklį.

Variklio grandinės gedimas OPEL automobiliuose.

Problemos kyla Z22YH ir Z22SE varikliuose. Šios variklio modifikacijos naudojamos benzininiuose 2.0 OPEL automobiliuose bei 2.2 su įpurškimu. Gedimo priežastis yra užblokuotas grandinės hidraulinis įtempėjas. Pirminė grandinės įtempėjo versija buvo su žaliu tarpiniu žiedu ir su guma padengta tarpine (nr. 0636 549) (1 pav.). Transporto priemonių gamintojai, šiuos įtempėjus montavo į ankščiau minėtas variklių versijas. Nuo 2009 m. montuojamas modifikuotas grandinės įtempėjas.

Įmonė FEBI rekomenduoja naudoti tik naują grandinės įtempėją FEBI 33044. Šis įtempėjas yra su dengta guma metaline tarpine, kuri yra po galvute (2 pav.). Tai užtikrina patikimą grandinės darbą.

Dėmesio:

Keičiant grandinės įtempėją, gamintojas pataria keisti ir grandinę (FEBI 33043). Abi šias detales galima įsigyti rinkiniuose FEBI 33042 (tinka Z22YH varikliui) ir FEBI 33045 (tinka Z22SE varikliui). Grandinės įtempėjas turi įgauti darbinę padėtį, tik po grandinės uždėjimo. Tai padės išvengti nereguliaraus variklio darbo.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!