Visada reikia laiku pastebėti, kuomet automobilio dalys susidėvi. Šiandien pateiksime keletą naujienų apie rūdis salono pečiuko radiatoriuje.
Dažniausiai pečiuko šildytuvas pradeda rūdyti dėl nekeisto aušinimo skysčio.
Aušinimo skystyje gali prasidėti jonizacija nuo to etapo kada jis įpilamas į aušinimo sistemą. Jonizuotas skystis pradeda graužti įvairius metalus. Jonizuotas skystis sugraužia vienų metalų daleles, tada pradeda graužti kitų metalų daleles. Panašiai veikia automobilio akumuliatorius. Jonizuotas skystis gali sukelti rūdis pečiuko šildytuve jau po poros savaičių.
Aušinimo skysčio sistemą derėtų patikrinti kas porą metų. Jeigu išpylus aušinimo skystį, išpilsite rudą neaiškų skystį, jums derėtų pakeisti aušinimo skystį ir salono pečiuko radiatorių.
Naujausi pasiekimai automobilio aušinimo sistemoje pabrėžia, kad yra svarbu jog mechanikas atpažintų koks skystis supiltas į automobilio aušinimo sistemą. Pagal spalvą negalime nustatyti įpilto aušinimo skysčio. Šiuo metu rinkoje yra 36 skirtingi aušinimo skysčiai. Prieš keičiant aušinimo skystį derėtų pasidomėti kokį aušinimo skystį rekomenduoja automobilio gamintojas. Papildymas netinkamu aušinimo skysčiu gali būti salono pečiuko radiatoriaus korozijos priežastis.
Nuotraukos: NRF nuosavybė, Autorius: Adam Gertruda, AC Specialistas NRF
Komentarai