Pirmaujanti filtravimo, šiluminės kontrolės ir vandenilio mobilumo įmonė UFI Filters paskelbė, kad jos revoliucinė variklio oro filtro technologija MULTITUBE dabar yra montuojama kaip originali įranga naujajame Lamborghini hibridiname superautomobilyje Temerario.
Temerario žymi svarbų Lamborghini posūkį, nes tai reiškia istorinio V10 variklio, kuriam automobilių gamintojas anksčiau teikė pirmenybę, atsisakymą dėl precedento neturinčio V8 variklio su dviejų turbokompresorių ir trijų elektrinių variklių deriniu.
Tokios rafinuotos mašinos įsiurbimo poreikiams reikalinga technologiškai pažangi variklio oro filtravimo sistema. Revoliucinis UFI MULTITUBE oro filtras, sukurtas UFI Filters tyrėjų, buvo pasirinktas, nes atitinka visas reikiamas specifikacijas.
Giorgio Girondi, UFI Group pirmininkas komentuoja: “Temerario, Revuelto ir Sián yra tik keli mūsų partnerystės su Lamborghini pavyzdžiai. Jie parodo, kaip UFI technologijų meistriškumas pasirenkamas ekstremaliam hiperautomobilių našumui ne tik su tradiciniais varikliais, bet ir su naujais hibridiniais varikliais. UFI Filters yra pasiruošusi ateičiai su sprendimais visoms mobilumo formoms.”
UFI MULTITUBE naudoja patentuotą vamzdinę struktūrą vietoj tradicinio plokštelinio variklio oro filtro. Speciali filtravimo terpės forma, pagaminta iš 100% hidrofobinių sintetinių pluoštų, leidžia pasiekti labai aukštą filtravimo efektyvumą nuo 98,5 iki 98,8%.
Kitos ypatingos MULTITUBE savybės yra jo geometrinis lankstumas ir mažesni filtro matmenys. Iš tiesų kasetės struktūra leidžia vamzdžius išdėstyti skirtingose padėtyse; ar lygiagrečiai, nuosekliai, ar pritaikant skirtingas geometrijas, skersmenis ir ilgius, kurių reikalauja transporto priemonės gamintojas ir filtro vieta.
Antroji MULTITUBE savybė yra susijusi su jo užimama erdve, kuri yra iki 50% mažesnė, palyginti su įprasta plokšteline sistema, visiškai nepaveikiant jo filtravimo galimybių. Tai savo ruožtu lemia lengvesnį filtrą, kuris yra būtinas didelio našumo automobiliuose, tokiuose kaip Lamborghini Temerario.
Dar vienas svarbus MULTITUBE aspektas yra jo vamzdžių suformuotos geometrinės formos. Jos leidžia optimizuoti įeinančio oro skysčių dinamiką, kurios tiesinis praėjimas per struktūrą sumažina automobilio pasipriešinimą.
Patobulinta srauto dinamika leido variklio oro filtrą – kuris šį kartą dėl estetinių priežasčių turi juodą filtravimo terpę – įrengti Lamborghini Temerario rato arko srityje; sustiprinant tikslų aerodinaminį tyrimą, kuris padarė išvadą, kad įmanoma gauti labai didelę vertikalią apkrovą, tuo pačiu atsisakant didelio galinio sparno.
Oro srauto dinamika MULTITUBE viduje taip pat sumažina slėgio ir energijos nuostolius, užtikrindama šiluminio variklio galios padidėjimą ir kartu prisidėdama prie degalų sąnaudų ir teršalų emisijų mažinimo.
UFI MULTITUBE taip pat išlaikė DIN53438 testą (ISO standartą), kuris nustato komercinių medžiagų degimo laipsnį, gaudamas aukščiausią įmanomą klasifikaciją (F1).
UFI Filters revoliucinė UFI MULTITUBE variklio oro filtro technologija leido įmonei patenkinti montavimo reikalavimus ne tik itin didelio našumo automobiliams, bet ir miesto automobiliams. Šis naujausias MULTITUBE šeimos papildymas taip pat rodo šios inovacijos pasiruošimą hibridiniams superautomobiliams.
Komentarai