Du automobilių pramonės milžinai pradėjo bendradarbiauti, siekdami vystyti išmaniųjų padangų technologijas. Bendros veiklos rėmuose jie sujungs savo technologijas, kad sukurtų naują produktą. Kokias savybes turės ateities padangos?
Plėtros kryptis: “Bosch” ir “Pirelli” bendradarbiavimas padangų srityje
“Pirelli” ir “Bosch” pasirašė bendros plėtros sutartį. Jos tikslas – kartu kurti naujus sprendimus, pagrįstus programine įranga ir važiavimo savybėmis, naudojant į padangas integruotus jutiklius, taip pat žinomus kaip vidiniai padangų jutikliai. Vairuotojams tai reiškia didesnį saugumą, komfortą ir tvarumą, taip pat pagerintą važiavimo dinamiką. “Bosch” ir “Pirelli” dalijasi ilgalaikio bendradarbiavimo vizija ir ketina kartu tirti patobulintą padangų signalų apdorojimo logiką kaip galimą indėlį į patobulintus transporto priemonės dinamikos valdiklius.
“Pirelli Cyber Tyre” yra pirmoji pasaulyje sistema, pagrįsta padangomis su integruotais jutikliais, kurie renka duomenis ir perduoda juos į transporto priemonę realiu laiku apdorojimui. “Bosch” jau sukūrė ESP programą, specialiai pritaikytą “Pirelli” padangoms pradiniame bendrame projekte su hiperautomobilių gamintoju “Pagani Automobili”. “Pirelli Cyber Tyre” technologija “Pagani Utopia Roadster” perduoda pagrindinę informaciją apie padangas į ESP valdymo bloką. Tai leidžia optimaliai išnaudoti individualias padangų savybes ir eksploatacines charakteristikas, užtikrinant didesnį saugumą ir pritaikytas važiavimo sąlygas.
Kaip pasaulinis technologijų ir paslaugų tiekėjas, “Bosch” į plėtros bendradarbiavimą įneša savo žinias apie aparatinę ir programinę įrangą sisteminiu lygiu. “Bosch” taip pat yra lyderis MEMS (Micro-Electro-Mechanical Systems) jutiklių technologijoje ir kuria bei gamina padangų slėgio jutiklius, naudojančius “Bluetooth Low Energy” (BLE) standartą. Šių žinių sujungimas su “Pirelli” vidinių padangų įrenginių technologijomis – tiek aparatinėmis, tiek programinėmis, algoritmais ir padangų modeliavimu – leis rinkti, apdoroti ir perduoti padangų duomenis realiu laiku, teikiant parametrus elektroninei transporto priemonės valdymo sistemai, naudojant labai mažai energijos suvartojantį BLE. “Pirelli” ir “Bosch” dabar siekia panaudoti “Bosch” MEMS technologiją vidinėse padangų programose.
Komentarai