Brembo CCM – Anglies keramikos medžiagos stabdžių diskai ir trinkelės: dabar prieinami atsarginių dalių rinkoje

13 rugsėjo 2024, 16:01

“Brembo” praneša apie savo stabdžių asortimento plėtrą “Automechanika Frankfurt 2024” parodoje, pristatydama Anglies keramikos medžiagos (CCM) stabdžių diskus ir trinkeles. Šie produktai rinkoje buvo prieinami kaip originali įranga nuo 2000 metų pradžios, tačiau dabar šie išskirtiniai diskai ir susijusios trinkelės yra prieinami atsarginių dalių rinkoje.

Pagrindinis CCM privalumas yra 50% svorio sumažėjimas, palyginti su ketaus diskais. Tai sumažina automobilio neamortizuotą svorį, o tai savo ruožtu reikšmingai prisideda prie išskirtinio automobilio valdymo kelyje.

Antras svarbus “Brembo” gaminamos Anglies keramikos medžiagos privalumas yra tai, kad visomis sąlygomis ji užtikrina aukštą trinties koeficientą, kuris išlieka stabilus stabdant visais greičiais ir visomis oro sąlygomis. Tai leidžia vairuotojui optimizuoti spaudimą, taikomą pedalui, ir padidina pasitikėjimą vairuojant.

Šiluminiai svyravimai, kuriems diskas yra veikiamas ilgalaikio ir ilgo lėtėjimo metu, neturi įtakos keraminio kompozito medžiagos trinties koeficientui, kuris išlieka praktiškai pastovus ir sunkiai pasiekiamas su įprastiniais ketaus elementais.

Be to, esant aukštai temperatūrai, sumažėjusi “Brembo” CCM elementų deformacija užtikrina tobulą plokštuminį susijungimą su stabdžių trinkelėmis, specialiai suprojektuotomis šio tipo pritaikymui ir netrukus prieinamomis. Ši svarbi savybė nėra būdinga ketaus diskams, kurie linkę deformuotis, kai pakartotinai veikiami didelių šiluminių įtempių.

Be to, “Brembo” CCM diskų paviršius niekada nekoroduoja, net kontaktuodamas su vandeniu ar druskos tirpalais, kurie žiemos sezono metu užpilami ant kai kurių kelių ruožų. Ši savybė reiškia, kad “Brembo” CCM atsparumas dėvėjimuisi užtikrina apytikslį disko tarnavimo laiką 150 000 km naudojant kelyje ir 2 000 km ekstremalioms lenktynių trasos sąlygoms (pvz., “Ferrari Challenge”).

Palyginti su ketaus disku, “Brembo” CCM diskas greitai įkaista stabdymo metu, bet taip pat greitai atvėsta po to. Ši savybė leidžia kartoti ciklus esant didelei stabdymo galiai be reikšmingo poveikio trinčiai.

“Brembo” pradėjo CCM projektą 1998 m., ir po 4 metų tyrimų bei bandymų CCM diskai buvo panaudoti pirmam kelių pritaikymui “Ferrari Enzo” automobilyje. “Brembo” patirtis kuriant CCR anglies diskus “Formula One” lenktynėms buvo panaudota kuriant specialią gamybos technologiją Anglies keramikos medžiagos stabdžių diskams.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!