Dūmų temperatūros jutiklis yra įrengtas išmetamųjų dujų sistemoje prieš kietųjų dalelių filtrą. Remdamasis oro srauto matuoklio ir dūmų temperatūros bei slėgio jutiklių siunčiamų signalų kombinacija, variklio valdymo blokas ECU gali apskaičiuoti kietųjų dalelių filtre sukauptų suodžių kiekį.
Dūmų temperatūros daviklio atliekami matavimai taip pat naudojami siekiant apsaugoti kietųjų dalelių filtrą nuo pernelyg aukštų išmetamųjų dujų temperatūrų.
Gedimo priežastis
Dūmų temperatūros jutiklis veikia labai sudėtingomis sąlygomis. Jis nuolat yra veikiamas labai aukštų temperatūrų, vandens, kelių nešvarumų bei per didelio virpesių, kurie yra pati žalingiausia veiksnia. Jei atsiranda daviklio ar jo laidų pažeidimas, variklio valdymo blokui pateikiamas netikslus signalas.
Netinkamas dūmų temperatūros jutiklio veikimas gali sukelti, kad variklio valdymo blokas – kaip apsaugą nuo galimų tolesnių pažeidimų – inicijuotų kietųjų dalelių filtro regeneraciją – remdamasis nuvažiuotu atstumu ar motorinio agregato darbo laiku.
Tačiau šis metodas ilgalaikėje perspektyvoje nėra efektyvus ir po iš anksto nustatyto ciklų skaičiaus skydelis užsidega kietųjų dalelių filtras, tada žvakių kontroliuojančios lemputės. Tai aiškus signalas vairuotojui, kad reikia atlikti transporto priemonės remontą.
Daugiau techninės informacijos galima rasti adresu: partsfinder.bilsteingroup.com
Komentarai