Tradicinis automobilių parodos pandemijos kontekste – apklausos rezultatai

22 vasario 2022, 11:07

2022 metais automobilių parodų ir kitų didelių pramonės renginių organizavimas ir toliau bus sudėtingas. Ką apie tai mano automobilių dalių pardavimo profesionalai ir autoservisai? Kas juos skatina dalyvauti tokiuose renginiuose? Kaip jie vertina internetinius mokymus? Pristatome visa tai, ką surinkome iš daugiau nei 600 dalyvių iš 9 Europos šalių.

Tradicinės parodos vs. internetinės parodos – dalyvių nuomonės

Pandemijos metu virtualios parodos turėjo tapti alternatyva didelėse salėse rengiamoms automobilių parodoms. Tačiau, pasirodo, didžioji dauguma rinkos dalyvių mano, kad tokie renginiai negali pakeisti tradicinių renginių.

Vietoj internetinių parodų apklausos dalyviai mieliau dalyvautų tradicinėje jų versijoje. Ir tai nepaisant pandemijos problemų, vidutiniškai net 87% apklausos dalyvių yra pasirengę dalyvauti tradicinėse parodose.

Kas skatina sektoriaus dalyvius dalyvauti renginiuose? Didžioji dauguma jų į tokio pobūdžio renginius žiūri profesionaliai. Labiau nei pramogą ar galimybę susitikti su pažįstamais, apklausos dalyviai vertino galimybę sužinoti apie rinkos ir technines naujoves (visose apklaustose šalyse vidutiniškai 31 proc.) bei asmeninį kontaktą su gamintojų ir platintojų atstovais (48 proc.).


Mažos vietinės parodos vs. nacionalinio lygmens parodos
Pandemijos laikais labai sunku organizuoti dideles parodas tradicine forma. Alternatyva gali būti mažesni, vietoje organizuojami sektoriaus susitikimai. Pandemijos metu tokie renginiai populiarėja, tačiau dauguma apklausos dalyvių nemato šansų, kad jie galėtų pakeisti dideles nacionalinio lygmens renginius.

Techniniai mokymai internetu vs. stacionarus mokymai
Taip pat paklausėme automobilių sektoriaus profesionalų, kaip jie vertina internetinio techninio mokymo vertę – ar jis gali pakeisti tradicinį mokymą. Vertinimas susideda iš balų nuo 1 iki 10 skyrimo. Dauguma apklausos dalyvių priskyrė žemus balus, o tai reiškia, kad, jų nuomone, mokymas prie kompiuterio nėra vertingas rinkos atsakas į nesugebėjimą organizuoti mokymu gyvai. Nepaisant daugybės automobilių technologijų specialistų pastangų, vidutinis įvertinimas visose šalyse siekia tik 4 balus iš 10 galimų.

Mūsų tyrimo rezultatus galima būtų apibendrinti keliais žodžiais – automobilių rinkai, kad ji tinkamai funkcionuotų, jos dalyviams reikia tiesioginių kontaktų. Sektoriaus renginių ar mokymų trūkumą tradicine formule dauguma profesionalų, nepaisant jų amžiaus, suvokia kaip neigiamą reiškinį.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!