VI kartos dujų įranga

21 rugsėjo 2015, 23:45

Įmonė „Prins Autogas“ pristatė rinkai naujovišką dujų įrangą „Prins Direct Liquimax 2.0“, t. y. suskystintų naftos dujų (LPG) įpurškimą kartu su tiesioginiu benzino įpurškimu.

Degalai 20–200 barų slėgiu yra įpurškiami tiesiogiai į cilindrą (o ne į įsiurbimo kolektorių). Šis įrenginys LPG tiekti naudoja gamyklinę automobilio degalų sistemą. Dujos iš šiek tiek pakeisto gamyklinio aukšto slėgio siurblio per gamyklinius benzino purkštukus patenka į degimo kameras. Todėl dar­bo, susijusio su įrangos įrengimu, yra kur kas mažiau nei įrengiant popu­liarias sistemas, tiekiančias lakiąsias dujas. Variklio darbas yra valdomas ori­ginaliu benzininio automobilio kompiuteriu. Dujų modulių (blokų AFC-2) užduotis yra perskaičiuoti signalus taip, kad purkštukų atidarymo laikas ir aukšto slėgio siurblio našumas būtų pritaikyti kitų degalų (LPG) savybėms. Tiesioginio skystų dujų įpurškimo įranga yra skirta įvairiems modeliams. Kiekvienam variklio modeliui yra skirtas atitinkamai sukomplektuotas ir paruoštas komplektas su programine įranga, pritaikyta konkretaus variklio darbo savybėms. Svarbiausios įrangos DLM 2.0 savybės:

• nereikia naudoti benzino (nėra papildomų įpurškimų varikliui veikiant LPG režimu, variklis gali veikti naudodamas dujas vi­sada, įskaitant ir užvedimo momentą);

• VI kartos įrangai nereikia naudoti reduktorių ir garintuvų (dujos yra garinamos savaime, pačioje degimo kameroje);

• nėra LPG purkštukų (naudojami tie patys kaip ir benzinui);

• naudojamas gamyklinis benzininis aukšto slėgio siurblys;

• papildomas ir atskiras nuo benzininio LPG siurblys;

• LPG grįžimo modulis;

• visas purkštukų veikimas valdomas, atsižvelgiant į originalios benzininio automobilio tvarkyklės signalus;

• įrangos nereikia periodiškai reguliuoti;

• įrangos nereikia prižiūrėti;

• įranga skirta tik konkrečiam automobilio modeliui ir variklio tipui;

• sistema nėra jautri išorės veiksniams;

• geresnis dujų garinimas ir maišymas su oru, priešingai nei naudojant benziną, užtikrina, kad nuo cilindro sienelės nebus pašalintas alyvos sluoksnis, todėl pailginamas variklio eksploatavimo laikas;

• matavimai ant stendo parodė galios padidėjimą maždaug 2 %.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Malina, 9 sausio 2019, 19:48 1 0

Lexus LS 2006 m. Variklis 4.3 L 3UZ-FE V8 Tinka 6 x dujos?

Atsakyti

Vi2, 29 gegužės 2019, 14:49 0 0

Kiek kainuotu ideti i BMW 535 2012m

Atsakyti

Anonimas, 9 birželio 2019, 8:56 0 0

Laba diena o kur as galeciau isideti VI kartos duju iranga?

Atsakyti